اظهار نظر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درباره سقوط پهپاد در جنوب کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اظهار نظر فرمانده قرارگاه پدافند هوایی درباره سقوط پهپاد در جنوب کشور

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) درباره سقوط یک فروند پهپاد در جنوب کشور به ارائه توضیح پرداخت.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در حاشیه مراسم گرامی‌داشت سردار شهید حسن تهرانی‌مقدم و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر سقوط یک فروند پهپاد در جنوب کشور گفت: ما به‌منظور سنجش سطح آمادگی نیروهای پدافندی یک فروند پهپاد را به منطقه مورد نظر اعزام کردیم که در پی آن  نیروها ایجاد وضعیت کرده و به کمک سامانه‌های جنگ الکترونیک ارتش و سپاه آن پهپاد را سرنگون کردند.

وی درخصوص همکاری نظامی روسیه با دولت سوریه و حمله موشکی روس‌ها به مواضع تروریست‌های تکفیری نیز عنوان کرد: روسیه اقدام خوبی را علیه داعش آغاز کرد؛ که باید زودتر این کار را انجام می‌داد و ما این اقدام را تحسین می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه اقدامات روس‌ها را هم از نظر پدافندی رصد می‌کنیم، افزود: روسیه از مرزها و فضای آزاد برای مقابله با داعش استفاده می‌کند؛ روس‌ها به هیچ عنوان تاکنون از فضای ما استفاده نکرده‌اند؛ بلکه آنها از فضاهای بین‌المللی برای انهدام مواضع داعش استفاده می‌کنند.

امیر اسماعیلی درباره برنامه پدافند هوایی برای پوشش امنیتی زائران اربعین نیز گفت: پوشش هوایی مسیر زائران تقریبا از یک هفته قبل آغاز شده و تا سه الی چهار روز بعد از اتمام مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره تحویل سامانه اس 300 روسی به ایران عنوان کرد: سامانه‌های موشکی، راداری، شنود الکتریکی و دیده‌بانی ما که توسط دانشجویان عزیز و متخصصین نظامی در پدافند هوایی ساخته شده‌اند، نیازهای ما را به اندازه مطلوبی برطرف می‌کنند؛ که به نظرم جایی برای دغدغه دیر و زود شدن دریافت سامانه اس300 باقی نمی‌گذارد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا