کشور عقب‌مانده‌ای نیستیم که باج اقتصادی بدهیم/ ظرفیت بسیج سازندگی 5 برابر افزایش می‌یابد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

کشور عقب‌مانده‌ای نیستیم که باج اقتصادی بدهیم/ ظرفیت بسیج سازندگی 5 برابر افزایش می‌یابد

 
 
   پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخی افراد می‌گویند باید از مدیران خارجی در کشور استفاده کنیم؛ این در حالی است که «ناسا» را متخصصان ایرانی اداره می‌کنند.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: کشور عقب مانده‌ای نیستیم که باج اقتصادی بدهیم تا اقتصادمان شکوفا شود.

وی افزود: برخی افراد می‌گویند باید از مدیران خارجی در کشور استفاده کنیم؛ این در حالی است که «ناسا» را متخصصان ایرانی اداره می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: در زمان انتخابات سعی می‌کنند علی‌رغم وجود بیکاری، متوقف نگه دارند.

سردار نقدی تصریح کرد: اگر کشور دنبال جذب سرمایه‌های داخلی است، راه حل آن توجه به اقتصاد مقاومتی است؛ اما این موضوع متأسفانه روی کاغذ و در حد سیاست‌ها باقی مانده؛ به عبارتی نه‌تنها مشکل نشده، بلکه سیاست‌گذاری هم در این رابطه صورت نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه برخی می‌گویند ظرفیت اقتصادی ما 500 میلیارد دلار است، بیان کرد: امروز یکی از شیوه‌های رایج در رونق اقتصادی، استفاده از شبکه‌های بزرگ تولیدی‌های کوچک است؛ شیوه‌ای که چین با آن توانسته به‌عنوان قدرت اقتصادی در جهان مطرح شود؛ اما در داخل کشورمان بعضی‌ها توجهی به واحدهای تولیدی کوچک ندارند؛ به همین خاطر مقررات و قوانین دست‌و‌پاگیر بسیاری بر سر راه فعالیت چنین واحدهایی وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه اگر به مشکلی برخوردیم نباید صورت مسئله را پاک کنیم، گفت: یک خبر بد برای آمریکایی‌ها داریم، و آن این است که ان‌شاالله ظرف برنامه پنج ساله ششم، ظرفیت بسیج سازندگی را به پنج برابر ظرفیت فعلی آن می‌رسانیم.

سردار نقدی با ارائه آمارهایی از میزان فعالیت اقتصاد مقاومتی در بسیج اظهار داشت: بسیج طی دو و نیم سال گذشته با اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی 140 هزار شغل مستقیم و 245 هزار شغل غیرمستقیم، بدون استفاده از حتی یک ریال سرمایه‌گذاری دولتی ایجاد کرده؛ که در این رابطه یک‌هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های اقتصاد مقاومتی ارائه شده است.

وی با تأکید بر اینکه 12 مدل برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به‌صورت کتبی به دولت ارائه دادیم و جلساتی در این رابطه برگزار شده است، عنوان کرد: همان‌گونه که ارتش و سپاه در دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از توانمندی‌های بسیج مردمی به پیروزی دست یافتند، در شرایط فعلی نیز ان‌شاالله دولت با کمک کردن به حرکت بزرگ اقتصاد مقاومتی بهره‌های لازم را ببرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا