امروز دولت‌های مستکبر با خیزش بزرگ مردمی مواجه‌اند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امروز دولت‌های مستکبر با خیزش بزرگ مردمی مواجه‌اند 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعتراض امروز مردم مالزی به سفر مسئولان آمریکایی به این کشور بیانگر این است که دولت‌های مستکبر با خیزش بزرگ مردمی مواجه شده‌اند.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش «بسیج، بصیرت بین‌المللی و استکبارستیزی» که عصر امروز در مرکز بسیج صدا و سیما برگزار شد،  گفت: امروز جهان تغییر یافته، بشریت بیدار شده و یک بیداری در جهان در حال ظهور است.

وی افزود: کشورهای اطراف ما میدان درگیری مردم مستضعف با طاغوتیان دنیا یعنی آمریکا و لیبرال‌دموکراسی غرب هستند؛ شدت این درگیری به نحوی است که از شرق و غرب تا کشورهای مستکبر ادامه یافته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: تجلیل از یاد شهدای بیداری اسلامی و بیدارگر در عرصه بین‌الملل را باید در زمان‌های گوناگون مد نظر قرار دهیم؛ تا این شهدا فراموش نشوند.

سرادر نقدی ادامه داد: اکنون یک جنگ جهانی آغاز شده است؛ منتهی خیلی از عناوینی که بر روی حوادث گذاشته می‌شود عناوینی است که سال‌های بعد از این نام‌گذاری‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: دولت‌های زورگویی که می‌خواهند حاکمیت خود را ادامه دهند در مقابل یک خیزش بزرگ مردمی قرار گرفته‌اند و این خیزش نشان داده به راحتی خاموش‌شدنی نیست؛ مانند اعتراض امروز مردم مالزی که به مناسبت سفر مسئولان آمریکایی به این کشور صورت گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: اکنون شرایط و روندها عوض شده است؛ به همین خاطر باید بتوانیم از فرصت‌های به‌وجود آمده نهایت استفاده را در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ببریم.

سردار نقدی گفت: بسیج نمی‌تواند در همان پایگاه‌های سابق بماند؛ زیرا امروز ارتباطات گسترش یافته و تاثیرگذاری آن بر روی یکدیگر قابل مشاهده است؛ پس باید از این ظرفیت نهایت استفاده را ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج افزود: خصوصیت انقلاب ما این است که پیام جهانی دارد؛ این پیام باید منتقل شود و در ذهن و جان‌ها بنشیند.

وی ادامه داد: دشمنان برای اینکه مانع این پیام‌رسانی شوند، ما را در داخل سرگرم می‌کنند و مشغول اختلافات می‌سازند و احساس حقارت را بر ما تحمیل می‌کنند. امروز برخی جریانات در داخل کمبود آب را به تحریم نسبت می‌دهند و می‌گویند "باید از خارج مدیر بیاوریم"، و اینکه "اگر یک دکمه را فشار دهند همه ما نابود می‌شویم"؛ این‌ها ازجمله موضوعاتی است که می‌خوهند ما را با آنها سرگرم سازند.

سردار نقدی در مورد اهدافی که داعش دنبال می‌کند نیز بیان داشت: حرکتی به نام داعش درست کرده‌اند تا به‌واسطه آن چهار هدف را دنبال کنند؛ این اهداف عبارتند از ایفای نقش در حکم پیاده‌نظام آمریکا و رژیم صهیونیستی، ایجاد نفاق و تفرقه میان امت اسلامی، مخدوش ساختن چهره اسلام با نمایش یک اسلام تقلبی و خلاص شدن از ظرفیت‌های زیادی که جوانان اسلامی در میدان مبارزه با غربی‌ها دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اظهار تأسف از حوادث تروریستی لبنان و فرانسه در روزهای گذشته، گفت: سابقه نداشته گروه‌هایی که آرمان‌هایی را به درست یا غلط دنبال می‌کنند عامل چنین حوادثی باشند و در خیابان‌ها مردم را به قتل برسانند؛ همین موضوع نشان می‌دهد که اهداف این عملیات تروریستی قطعا با هماهنگی‌هایی همراه و برنامه‌ریز آن سرویس‌های اطلاعاتی و عوامل امریکا بوده است.

وی افزود: وقتی لیبرال‌دموکراسی غرب به چنین خشونتی متوسل می‌شود، به معنای این است که شکست خورده و در برابر اسلام حرفی برای گفتن ندارد.

سردار نقدی با اشاره به اشتیاق جوانان ایرانی برای حضور در جبهه‌های نبرد با تورریست‌های تکفیری عنوان کرد: امروز وقتی در خیابان‌ها حضور می‌یابم، هر جوانی جلوی مرا می‌گیرد و از من درخواست می‌کند که عازم جبهه سوریه شود؛ این یک نشانه خوب و امیدبخش است؛ هر چند مصلحت نیست که بسیجیان اسلحه به‌دست بگیرند و درجبهه سوریه حضور نظامی داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از فعالان رسانه‌ای بسیجی درخواست کرد که پیام‌ انقلاب را بین‌المللی سازند و با بهره‌گیری از شرایط ضعف دشمن، خبر مظلومیت جهان اسلام را به مردم دنیا اعلام کنند.

انتهای پیام/

پایگاه مردمی ارتش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا