ارزیابی توان رزمی نیروهای واکنش سریع در رزمایش محمد رسول الله 3

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارزیابی توان رزمی نیروهای واکنش سریع در رزمایش محمد رسول الله 3

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا از طرح‌ریزی عملیاتی رزمایش محمد رسول‌الله 3 بر اساس شرایط نبرد در جنگ‌های ناهمتراز و نیابتی خبر داد و گفت: در این رزمایش توان رزمی نیروهای واکنش سریع ارزیابی می‌شود.

 

 

امیر سرتیپ دوم علی جهانشاهی، ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال‌شرق نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر ارتقای توان رزمی برگزاری رزمایش‌ها متناسب با صحنه واقعی نبرد، اظهار داشت: رزمایش محمد رسول‌الله 3 با هدف اجرای تمرین و تاکتیک‌های دفاعی و امنیتی متناسب با شرایط واقعی صحنه نبرد در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه نیروی زمینی همواره تهدیدات را در ورای مرزها رصد و مطابق با نوع تهدید، تدابیر مقابله را اتخاذ می‌کند، تاکید کرد: طرح‌ریزی عملیاتی این رزمایش بر اساس شرایط نبرد در جنگ‌های ناهمتراز و نیابتی صورت گرفته است.

فرمانده میدانی رزمایش محمد رسول‌الله 3 افزود: در این رزمایش توان نیروهای واکنش سریع، هماهنگی بین نیروها، و تسلیحات متناسب با جنگ‌های نیابتی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پیام این رزمایش برای کشورهای دوست و همسایه، صلح و دوستی و برای تهدیدکنندگان واکنش سخت و خشن است.

بر اساس این گزارش، هوانیروز، واحدهای پیاده رزمی، یکان‌های پهپادی، واحدهای توپخانه و یکان‌های زرهی نزاجا با پشتیبانی هوایی جنگنده‌های نهاجا به اجرای عملیات خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا