مسائل گذشته علیه فعالیت هسته‌ای با هدف تخریب ایران بوده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

مسائل گذشته علیه فعالیت هسته‌ای با هدف تخریب ایران بوده است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مسائل گذشته علیه فعالیت هسته‌ای ایران مبتنی بر گزارش‌های سرویس‌های اطلاعاتی و با هدف تخریب ایران بوده است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریابان علی شمخانی با رد اظهارات برخی طرف‌های آمریکایی درباره پی ام دی در اجرای برجام گفت: در نامه‌ای که رهبر انقلاب اسلامی بعد از طی مسیر شورای عالی امنیت ملی و مجلس درباره «برجام» و «پی ام دی» ابلاغ کردند، قیدهایی است که ایران آن‌ها را رعایت می‌کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: مسائل گذشته علیه فعالیت هسته‌ای ایران مبتنی بر گزارش‌های سرویس‌های اطلاعاتی و با هدف تخریب ایران بوده است.

وی گفت: در این دوره از مذاکرات همکاری گسترده، شفاف و قابل اتکائی به اعتراف و اقرار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از طرف جمهوری اسلامی ایران انجام شد و به نظر می‌آید منصفانه آن است که پرونده بسته شود.
 
شمخانی خاطرنشان کرد: بعید است دلیلی باشد که چنین زمزمه‌هایی از طرف کسی قابل قبول باشد و این ادعا مبانی منطقی، عقلی، سندی و شاهدی داشته باشد.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: امید است چنین چیزی نباشد و البته من نیز درباره این موضوع چیزی نشنیده‌ام.
 
وی همچنین درباره وظایف و اعضا هیئت نظارت بر اجرای برجام گفت: این هیئت پنج وظیفه بر عهده دارد و روشن است؛ اما مصوبه شورای عالی امنیت ملی آن است که فعلاً در حد تشکیل این هیئت اطلاع‌رسانی شود و تصمیم‌گیری درخصوص انتشار اطلاعات درباره اعضای هیئت نظارت بر برجام بعداً انجام خواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا