ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الادشمن از رویارویی با جوانان ولایی هراس داردنبیا(ص) گفت: دشمن از تجهیزات و تسلیحات نظامی هراسی ندارد؛ بلکه از جوانان مؤمن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ضمن بازید از مرکز آموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان طی سخنانی د رجمع کارکنان این یگان اظهار داشت: دشمن از تجهیزات و تسلیحات نظامی هراسی ندارد؛ بلکه از جوانان مؤمن، با اعتقاد، انقلابی و پیرو ولایت می‌ترسد؛ که در هر شرایطی پشتیبان نظام و کشور خود هستند.

امیر اسماعیلی گفت: قرارگاه پدافند هوایی در حوزه سلاح و تجهیزات از توان داخلی و بومی سود می‌برد و به یاری خداوند در این حوزه با تلاش و همت متخصصان کشور حرکتی رو به جلو دارد؛ اما نقطه قوت ما در دفاع از کشور، جوانان مؤمن و معتقد هستند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در این سفر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف گروه پدافند هوایی سمنان، طرح مقابله با حوادث این گروه را مورد ارزیابی قرار داد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا