اشتغال جوانان و آسان سازی ازدواج از مسائل مهم امروز جامعه ما است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در مراسم افتتاح کارگاه کارآفرینی شهرک شهید رسولی ستاد آجا که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های ساکن این شهرک برگزار شد، گفت: اشتغال جوانان و آسان سازی ازدواج از مسائل مهم امروز جامعه ما است

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   روابط عمومی ستاد ارتش، در این مراسم امیر سرتیپ محمودی ضمن تشکر از دست اندرکاران این فعالیت، حمایت کامل مجموعه ستاد ارتش از توسعه فعالیت کارگاه های کار آفرینی را اعلام کرد و افزود: امروز در جامعه ما چند دغدغه وجود دارد که مقام معظم رهبری نیز به آنها اشاره فرموده اند که ایجاد اشتغال برای جوانان و آسان سازی ازدواج جزو همین دغدغه هاست. لذا باید در این زمینه بیشتر تلاش کرد و واقعا جای تشکر و قدردانی دارد از افرادی که در این طرح فعال بوده اند.

وی در ادامه گفت: ما آمادگی کامل داریم تا این طرح در شهرک های دیگر ستاد ارتش توسعه پیدا کند و امیدواریم این برنامه ها به صورت مستمر و مداوم ادامه یابد.

حجت الاسلام خادمی، رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ستاد ارتش نیز در این مراسم با  ارائه گزارشی از روند آغاز به کار این کارگاه اظهار داشت: با همت و تلاش همکاران طی مدت 6 ماه توانستیم این طرح را اجرایی کرده و بستر کارآفرینی در داخل شهرک شهید رسولی ستاد ارتش را فراهم نماییم.

وی ادامه داد: در این برنامه، ما اشتغال همسران کارکنان پایور را در شغل هایی که متناسب با شخصیت آنها باشد مانند خیاطی در دستور کار قرار داریم که تعدادی شروع به کار کردند و دیگران نیز در مرحله آموزش قرار دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی پشتیبانی ستاد ارتش در پایان ابراز امیدواری کرد با رونق این کار، زمینه سایر فعالیت های کارآفرینی فراهم گردد.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش از سه نفر خواهران فعال در عرصه مطالعات قرآن کریم تجلیل به عمل آورد و گفت: با حمایت مسئولان در تلاش هستیم تا این گونه طرح ها ادامه داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا