دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دشمن با ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز دشمن با ترویج مدگرایی، ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان، ترویج فساد و فحشا و ایجاد اختلافات قومیتی در جامعه ایرانی به دنبال نفوذ در جامعه اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز با حضور در غرفه خبرگزاری دفاع مقدس و بازدید از این مجموعه در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: مقام معظم رهبری از دفاع مقدس به‌عنوان یک گنجینه سرشار یاد کردند و قطعا یکی از بزرگترین گنجینه‌ها خاطرات دروان دفاع مقدس  فرماندهان و رزمندگان آن دوران است که باید در قالب‌های مختلف درآمده و در اختیار جامعه مخاطب قرار گیرد.

وی در این رابطه ضمن تقدیر و تشکراز دست‌اندرکاران خبرگزاری دفاع مقدس جهت احیای یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: با اینکه مدت کوتاهی از راه‌اندازی خبرگزاری دفاع مقدس می‌گذرد، این مجموعه توانسته است در ارائه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس مطالب تاثیرگذار و قابل تحسینی را به جامعه مخاطب ارائه دهد.

حجت‌الاسلام آل هاشم با بیان اینکه اگرچه امروز به‌طور مستقیم درگیر جنگ نظامی نیستیم، اما همه اقشار جامعه محتاج فرهنگ دفاع مقدس هستند، افزود: اگر امروز فرهنگ دفاع مقدس به واقع در جامعه ما حاکم شود، بی تردید جوانان ما را در مقابل هجمه‌های دشمن بیمه می‌کند.

وی در ادامه فرهنگ دفاع مقدس را همچون دژی مستحکم و غیر قابل فتح و تسخیر دانست و عنوان کرد: اگر چه امروز دشمن دائما ما را تهدید و از گزینه‌های روی میز صحبت می‌کند؛ ولی اعتقاد ما بر این است که دنیای استکبار امروز به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند با ایران اسلامی از طریق  نظامی برخورد داشته باشد؛ چراکه آنان این برخورد را پر هزینه و غیرقابل کنترل ارزیابی کرده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در مقابل جنگ فرهنگی دشمن خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بیش از 20 سال است که در این رابطه هشدار داده‌اند، و برای روشنگری از تعابیری چون شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، عملیات روانی و  جنگ نرم استفاده کرده‌اند؛ تا نهادهای ذی‌ربط و دستگاه‌های فرهنگی جهت مقابله و مسدودسازی راه‌های نفوذ دشمن، تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

وی در پایان گفت: دشمن امروز با ترویج مدگرایی، ایجاد یأس و ناامیدی در جوانان، ترویج فساد و فحشا، ایجاد اختلافات قومیتی در جامعه ایرانی، ترویج استفاده از مواد مخدر در میان جوانان و همچنین القای ناکارآمدی نظام که از مصادیق جنگ نرم محسوب می‌شوند، به دنبال نفوذ در میان جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا