در اجرای فریضه مقدس امر به معروف باید در کنار مردم باشیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

در اجرای فریضه مقدس امر به معروف باید در کنار مردم باشیم/ با تحکیم ارزش های دینی و ارتقاء همبستگی در جامعه می‌توان مانع نفوذ دشمن شد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: برای جلوگیری از نفوذ دشمن در عرصه های مختلف باید ارزش ها و باورهای دینی در جامعه تحکیم شود و در ارتقای سطح وحدت، همبستگی و همدلی در بین مردم و مسئولان تلاش فراوانی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به تاثیراتی که نسل جوان در پیش برد اهداف مقدس انقلاب اسلامی ایران دارند اذعان داشت: با توجه به تاکیداتی که مقام معظم رهبری در ارتباط با حفظ جوانان و امیدوار کردن جوانان نسبت به آینده کشور دارند ما درارتش جمهوری اسلامی مدت هاست که همایش های استانی را در مناطق مختلف تحت عنوان همایش امر به معروف و نهی از منکر برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام آل هاشم یکی از اهداف عالی این همایش را تقدیر از جوانان فعال در عرصه های فرهنگی در شهرک های مسکونی ارتش دانست و افزود: تاکنون در 16 منطقه این همایش را ظرف سه سال گذشته برگزار کردیم و امروز آخرین همایش مربوط به استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی بود که در مشهد مقدس برگزار شد.

وی افزود: در این همایش ما از جوانان اعم از برادر و خواهر که در شهرکهای مسکونی ارتش ساکن و در عرصه های فرهنگی فعال هستند و با یکان ها امر به معروف و نهی ازمنکر همکاری خوبی دارند تجلیل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکررا یکی دیگر از اهداف همایش بر شمرد و افزود: ما وظیفه داریم از نظر دینی این فریضه الهی را در سطح کشور و نیروهای مسلح ترویج کنیم.

وی به استقبال خوب ساکنین و جوانان فعال در داخل شهرک ها، تالارها و بیمارستان های ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود:  ما در بحث امر به معروف و نهی ازمنکر اولا باید سعی کنیم این فریضه الهی رافراموش نکنیم و سعی کنیم امر به معروف و نهی از منکر را از خود و اطرافیانمان شروع کنیم.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه افزود: در اجرای این فریضه مقدس باید تلاش کنیم که در کنار مردم باشیم و در مقابل آن ها قرار نگیریم. باید با اخلاق، رفتار و کردار خوب بتوانیم این فریضه را جا بیاندازیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ پس از موفقیت هایی که در سطح دیپلماسی کشور توسط مجاهدان این عرصه به دست آمده است اشاره کرد و افزود: ایشان به طور مکرر تذکراتی را به مسئولین و دست اندرکاران داده اند و در طول مدت صد روزی که مسئله برجام توسط نهادهای ذیربط در حال بررسی بود، مقام معظم رهبری حدود 70 بار به مسئله نفوذ اشاره کردند و هشدار دادند.

وی در ادامه گفت: استکبار جهانی در تلاش است تا مسئله برجام را به ابرازی برای مهار کردن راهبردی ایران تبدیل کند و همچنین به دنبال ایجاد زیرساختی برای نفوذ در کشور به بهانه برجام است.

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به نفوذ فرهنگی که مقام معظم رهبری آن را جزء خطرناکترین انواع نفوذ دانسته اند، افزود: در این بخش دشمن در تلاش است تا جوانان را به تغییر باورهای اسلامی و انقلابی سوق دهد و با نفوذ فرهنگی به دنبال مخدوش نمودن و از بین بردن باورها و ارزش های دینی و هویت فرهنگی – اسلامی ایرانی و تحمیل ارزش ها و هنجارهای رفتاری مورد نظر خود است. دشمن تلاش می کند تا فرهنگ غرب را از طریق عرضه محصولات و کالاهای فرهنگی ترویج دهد.

نماینده ولی فقیه در ارتش به بحث نفوذ سیاسی اشاره کرد و اذعان داشت: بیگانگان در صدد نفوذ در مراکز تصمیم گیری و اگر نشد نفوذ در مراکز تصمیم ساز هستند که در صورت تحقق این توطئه تصمیمات و حرکات کشور براساس خواست و اراده بیگانگان تنظیم می شود. ما باید بسیار هوشیار باشیم و با جلوگیری از ایجاد دو دستگی در جامعه و ممانعت از فاصله گرفتن از ارزش های انقلابی مانع نفوذ سیاسی دشمن شویم.

وی افزود: ما باید از توطئه های دشمن شناخت داشته باشیم تا بتوانیم مقابله کنیم و این روحیه انقلابی را در میان جوانان و مردم تقویت کنیم و استحکام ببخشیم و به سمت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حرکت کنیم و برای اجرا کردن تدابیر و راهبردهای مقام معظم رهبری اقداماتی را در سطح ارتش و نیروهای مسلح و سطح جامعه انجام دهیم و همگان باید در این رابطه تلاش کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه به سابقه سیاه آمریکا در ایران که همواره کوشیده به فرهنگ، استقلال، اقتصاد این کشور ضربه بزند، اشاره و تاکید کرد: ارزش ها و باورهای دینی باید در جامعه تحکیم شود و از طرفی در ارتقای سطح وحدت، همبستگی و همدلی در بین مردم و مسئولان تلاش فراوانی کنیم و هوشیاری، تدبیر و آینده نگری خودمان را در برابر توطئه های دشمن بیشتر کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خودباوری و اتکا به نیروهای داخلی را برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی فراموش نکنیم و به خاطر بسپاریم که ما می توانیم بر روی پای خود بایستیم تا به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی نزدیک شویم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا