خطر سیل در کمین پایگاه نهم شکاری نهاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 
پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده پایگاه نهم شکاری با بیان اینکه در این پایگاه با تجربه سال گذشته منتظر وقوع سیل هستیم، گفت: با توجه به اینکه کارهای اصلاحی برای جلوگیری از ورود سیلاب به پایگاه انجام نشده، دعا می‌کنیم باران نیاید.
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   مشرق، امیر سخاوت عشایری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد مدیریت بحران هرمزگان با بیان اینکه در پی بارندگی سال گذشته در بندرعباس بخش اعظمی از محدوده مسکونی و سایر بخش‌های پایگاه هوایی را آب گرفت و خسارات زیادی وارد کرد، اظهار داشت: تاکنون با وجود رایزنی‌های متعدد و پیگیری‌ها مداوم، سازمان‌های مربوطه در بندرعباس و استان آنگونه که باید به اجرای طرح‌های بیرون از پایگاه که جلوی ورود آب را به بخش‌های مختلف بگیرد اجرایی نکرده‌اند، از این رو ما در پایگاه نهم شکاری دعا می‌کنیم باران نبارد، چراکه مطمئن هستیم دچار مشکلات عدیده می‌شویم.

وی ادامه داد: در بیرون و داخل پایگاه، نقاطی را احصا کرده‌ایم که در صورت اصلاح می‌توان از ورود سیلاب به داخل جلوگیری کرد.

فرمانده پایگاه نهم شکاری اضافه کرد: از شهرداری و دستگاه‌های مربوطه دیگر انتظار می‌رود خورهای منتهی به محدوده پایگاه را لایروبی و تعریض کنند تا سیلاب از مسیر طبیعی خود گذر و خساراتی به پایین نزند.

به گزارش فارس، طی وقوع سیل در سال گذشته، بخش‌های گسترده‌ای از پایگاه نهم شکاری که شامل دو بخش نظامی و مسکونی است دچار آب‌گرفتگی و سیلاب شد.

این پایگاه که در مجاور فرودگاه و شرق شهر بندرعباس قرار دارد، به دلیل توسعه شهر در محاصره شهر قرار گرفته که این امر سبب شده که جریان‌های آبی و سیلاب از مسیرهای طبیعی و معمول خود عبور نکرده و به سازه‌های موجود آسیب وارد کند.

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته طی ساعات آینده بندرعباس شاهد بارش‌های شدیدی خواهد بود و در این راستا صبح امروز ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد.
منبع: فارس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا