‌رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:امر به معروف ونهی ازمنکر راباید ابتدا از خود و خانواده خود آغازکنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم «اختتامیه آمران به معروف و ناهیان از منکر» ، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید ابتدا از خود و خانواده خود آغاز کنیم و در اجرای این فریضه باید در کنار مردم باشیم که نتیجه عکس نگیریم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «مقام معظم رهبری بارها بر تذکر لسانی تاکید کرده‌اند و آن را وظیفه همگانی اعلام نموده‌اند»، یادآور شد: با اخلاق و رفتار پسنده می‌توان امر به معروف را در جامعه اشاعه داد.

آل‌هاشم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «امر به حفظ نظام، اصل امر به معروف است»، یادآور شد: تلاش آمریکا ابزاری برای مهار راهبردی ایران و ایجاد زیرساخت‌ها برای نفوذ در کشور است.

وی با بیان اینکه «مقام معظم رهبری بر راه‌های مختلف نفوذ سیاسی و فرهنگی تاکید داشته‌اند»، تصریح کرد: نفوذ فرهنگی و سیاسی بسیار خطر ناک هستند که باید از آن مراقبت و مردم را دعوت به امر به معروف کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه «هوشیاری، هوشمندی، مراقبت و مواظبت از راه‌های دعوت به معروف برای جلوگیری از نفوذ دشمن است»، عنوان کرد: دشمن 37 سال است که تلاش می‌کند در ایران نفوذ کند و باورهای اسلامی و دینی مردم را تغییر دهد.

آل هاشم با اشاره به اینکه «دشمن تلاش می‌کند مردم را از دین دور کند»، خاطر نشان کرد: تغییر ذائقه فرهنگی و اجتماعی یکی از راه‌های نفوذ دشمن در بحث نفوذ فرهنگی است و دشمن به دنبال آن است که از طریق ترویج فرهنگ غرب و مصرف کالا و محصولات فرهنگی‌اش به اهداف خود برسد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: دشمن درصدد است در دستگاه‌های تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر نفوذ کند و مقام معظم رهبری هم بر این مساله تاکید و حساسیت ویژه‌ای داشته‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: تلاش استکبار در مقابل موفقیت‌های ایران و در راس آن برجام در سایه تلاش مجاهدین عرصه هسته‌ای کشور است اما آنان می‌خواهند از این پروژه بهره برداری سیاسی کنند و در جهت تضعیف نظام اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه «اختلاف افکنی بین دولت و ملت از مهم‌ترین راه های نفوذ دشمن است»، یادآور شد: ایجاد فاصله بین دولت و ملت، فاصله گرفتن از ارزش های انقلاب، ایجاد دو دستگی بین مردم و فعال کردن شبکه حامیان غرب در ایران از دیکر راه های نفوذ است.

وی عنوان کرد: باید مردم را با توطئه دشمن آشنا کنیم و روحیه انقلابی آنان را تحکیم بخشیم و حرکت مستمر به به سمت تحقق آرمان‌های انقلابی داشته باشیم که برای اجرای این تدابیر یک دستور العمل اجرایی لازم است و آن هم تبیین راه‌های سابقه سیاه آمریکا و خیانت‌هایی است که از همان روز آغاز پیروزی انقلاب نسبت به فرهنگ و اقتصاد ایران آغازشد.

آل هاشم تحکیم باورها و ارزش‌های انقلابی در جامعه، اعتماد توده‌ها به لیاقت نام جمهوری اسلامی ایران، تحکیم وحدت، انسجام و همبستگی در بین مردم و مسئولین، هوشیاری و هوشمندی و آینده نگری در مقابل توطئه‌های دشمن از جمله راه‌های مقابله با خیانت دشمن خواند و یادآور شد: با خود اتکایی می‌توانیم از وابستگی به دشمن جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «رفع شر از جانب استکبار و ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن امر به معروف و نهی از منکر است»، تصریح کرد: بنابراین تنها راه ردفع شر از استکبار، مقاومت و ایستادگی است و این ایستادگی الزماتی دارد که یکی از این الزامات وحدت مسلمانان جهان است.

آل هاشم ادامه داد: در فاجعه منا اگر تمامی کشورهای مسلمان که حاجیان خود را از دست داده بودند، در مقابل عربستان ایستادگی می‌کردند، عربستان کوتاه می‌آمد اما فقط ایران بود که با صدای با صلابت مقام معظم رهبری در برابر خودسری‌های عربستان ایستاد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه «وحدت و انسجام داخلی باید حفظ شود و همگان باید حول یک هدف و محور رهبری حرکت کنیم»، عنوان کرد: یکی دیگر از الزامات، اقتدار نیروهای مسلح است.

وی ارتقاء فعالیت‌های قرآنی، حفظ روحیه انقلابی، موضع‌گیری صریح در برابر دشمن، پیاده کردن اقتصاد مقاومتی را از دیگر الزامات ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن اعلام کرد و یادآور شد: برخی تصور می‌کنند که برجام به تصویب رسید اقتصاد ما به سرعت درست می‌شود در صورتی که حل مسائل اقتصادی در گرو پیاده شدن اقتصاد مقاومتی است.

آل‌هاشم اظهار کرد: پیاده شدن اقتصاد مقاومی مستلزم آن است که اقتصاد در دست دولت نباشد، بانک‌های کشور به کمک اقتصاد بیایند، اسراف را کنار بگذاریم، کسانی که توانایی سرمایه‌گذاری دارند وارد عرصه اقتصادی شوند وتولید داخلی را گسترش دهیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه «باید فرهنگ مصرف را اصلاح کنیم و وابستگی به نفت را قطع نماییم»، افزد: یکی از خیانت‎های رژیم گذشته به اقتصاد ایران، وابستگی به نفت بود که با کمک مسئولین این وابستگی قطع شد.

وی با تاکید بر پیشرفت علمی در عرصه های گوناگون به ویژه عرصه هسته‌ای یادآور شد: هر کس که ادعا کند در مسیر امام (ره) حرکت می‌کند باید امروز به فرمایشات رهبری جامعه عمل بپوشاند.

 

انتهای پیام


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا