فرماندهان ارتش امروز در همان جایگاه مالک اشتر نشسته‌اند / راه درست راه ولایت است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرماندهان نیروهای مسلح امروز در همان جایگاه مالک اشتر نشسته‌اند و باید هوشیار باشند و بدانند راه درست، راه ولایت است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام محمد حسنی پیش از ظهر امروز در مراسمی در مسجد امام حسین (ع) کوی سازمانی لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج که با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان، جمعی از مسئولین، فرماندهان، کارکنان و خانواده‌ها برگزار شد، با عرض تسلیت ماه محرم، اظهار داشت: استان کردستان یک استان راهبردی و فرهنگی است که می‌طلبد فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی با هدف و برنامه‌ریزی شده اجرا و برگزار شود چرا که امروز دشمن با اسلحه فرهنگی با فرهنگ غنی اسلامی ما و سنت‌های دینی ما به مبارزه آمده است.

وی با مطلوب خواندن برنامه‌های فرهنگی در پادگان ارتش سنندج، تاکید کرد: باید مسئولین با برگزاری مراسم‌های هدفمند، جوانان و دانشجویان را به سمت یک فرهنگ اسلامی و تربیت آغشته با دین مبین اسلام که آنها را در مقابل تهدیدات فرهنگی بیمه نماید، هدایت نمایند.

حسنی با بیان اینکه اینگونه مراسمات هدف‌دار و وسیع با همدلی و هم‌زبانی شما فرماندهان تا رده‌های پایین بدست آمده است، گفت: وحدت در دین اسلام جایگاه خاصی دارد وحدت عامل پیروزی در تمام جنگ‌هاست امروز وحدت عامل اساسی نجات مسلمانان جهان است که باید بیدار شوند.

وی همچنین با بیان اینکه امروز قیام امام حسین(ع) در تاریخ سابقه ندارد که از ویژگی‌های این قیام زنده نگه‌داشتن سنت اسلام و دین پیامبر اسلام(ص) است اگر امروز ما حرف از دین می‌زنیم اگر امروز ما در مقابل دشمنان و ظالمان ایستادگی می‌کنیم اینها درس‌هایی است که عاشورا و قیام عاشورا به ما داده است.

به گفته جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، قیام عاشورا منحصر به فرد و دارای ویژگی‌های خاصی است که باید به آن پرداخته شود.

وی همچنین در جمع فرماندهان و مسئولین قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: یکی از افتخارات مسلمان این است که نامه امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر در خصوص مدیریت و فرماندهی در سازمان بین‌الملل به عنوان بهترین شیوه مدیریت به ثبت رسیده است.

حسنی تاکید کرد: شما فرماندهان در همان جایگاه مالک اشتر نشسته‌اید و باید هوشیار باشید و بدانید راه درست، راه ولایت است و امروز همه باید مواظب باشند اگر جایگاه ولایت را و راه ولایت را تغییر دهند قطعا شکست خواهند خورد و دشمن منتظر است که ما در راه ولایت قرار نگیریم.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان سخنان خود تصریح کرد: امروز مسلمانان بدانند که اگر مسلمانی در بین حق و باطل طرف حق را نگیرد، مسلمان نیست حتی اگر اعلام بی‌طرفی نماید و یا سکوت کند در شرع و دین ما حرام است مسلمان همواره باید طرفدار حق باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا