امیر سرتیپ پوردستان: نهضت عاشورا در تمامی عرصه های تاریخ جاری است
تاريخ : 18 / 8 / 1394برچسب:, | 11:34 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت : نهضت عاشورا در تمامی عرصه های تاریخ جاری است و پیام شجاعت، استقامت، وفاداری و پیروی از راه امام حسین(ع) و قدم نهادن در رکاب امام زمان(عج) را منعکس می کند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در بیست و یکمین همایش سر انگشتان نیروی زمینی ارتش ویژه فرماندهان گردان یکان های تابعه قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نیروی زمینی ارتش که با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی، رئیس حفاظت اطلاعات، معاونت ها و فرماندهان و مسئولین نزاجا در قرارگاه منطقه ای جنوب غرب در شهر اهواز برگزار شد، عنوان کرد.
وی در ادامه این همایش به فلسفه شکل گیری همایش سر انگشتان و اهمیت فرمانده گردان در راستای ماموریت های نیروی زمینی ارتش پرداخت.
در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس به اشراف فرماندهان گردان در خصوص وضعیت فرهنگی و نظامی و انضباطی زیر مجموعه هایشان تاکید کرد و افزود: فرمانده گردان باید در جهت رفع موانع فرهنگی اقدام نماید و برای اشاعه فرهنگ نماز خوانی نهایت تلاش خود را به کار گیرد.
یادآور می شود، پس از اتمام این همایش فرمانده نیروی زمینی و رئیس اداره عقیدتی سیاسی با حضور در محل هیات های مسیر اربعین در مرز چزابه از یکان های مرزی نیروی زمینی مستقر در این نوار مرزی بازدید کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا