رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مطرح کرد وزرا مقابل زیاده‌خواهی دشمنان بایستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: وزرا باید در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان رویه ایستادگی داشته باشند و همچنین به وصیت شهدای انقلاب توجه و دقت کنند.

خبرگزاری فارس: وزرا مقابل زیاده‌خواهی دشمنان بایستند/ لزوم توجه به جوانان و نیروهای ارزشی

 

 به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از خبرنگار فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در مراسم افتتاح مسجد امام حسن مجتبی(ع) قرارگاه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع) اظهار داشت: همانطور که شاهد بودید با معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی، 15 نفر از وزرا رأی قاطع آوردند.وی گفت: امیدواریم وزرای جدید در کار خود ابتکار و نوآوری داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ‌همچنین امیدواریم وزرایی که از مجلس رأی اعتماد گرفتند به جوانان توجه ویژه داشته باشند و در واگذاری مسئولیت‌ها به جوانان اعتماد کنند.

 

وی خطاب به وزرا تأکید کرد: وزرا باید در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان رویه ایستادگی داشته باشند و همچنین به وصیت شهدای انقلاب توجه و دقت کنند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم بیان کرد: وزرا باید به دنبال بهتر زندگی کردن مردم باشند، همچنین آنان باید در میان مردم حضور داشته باشند و از تجملات و اشراف‌گری دوری کنند.

وی افزود: وزرایی که انتخاب شده‌اند به نیروهای ارزشی توجه کرده و مردم را به سمت انقلاب و دین جذب کنند.

حجت‌الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمنان یک سال بود که تلاش می‌کردند مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت نکنند، اما مقام معظم رهبری ابتدای سال جاری در این زمینه سخنرانی کردند و گفتند که باید حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ترویج یابد و محقق شود.

 وی گفت: مردم در انتخابات شرکت کردند و دکتر روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب کردند.

وی مساجد را به عنوان محور عنوان کرد و گفت: مسجد پایگاه انقلاب اسلامی است و جایی است که انقلاب ما از آن شروع شد. باید احترام مسجد را به خوبی نگه داریم.

وی با بیان اینکه هیچ مکانی اثرگذارتر و با قداست‌تر از مساجد نیست گفت:‌ امام راحل (ره) در زمان ورود به کشور از سال 1357 تا زمان رحلتشان 580 بار درباره مسجد تأکید کردند.

وی افزود: همانگونه که مساجد اهمیت دارد، اداره‌کنندگان آن و امام جماعت آن هم اهمیت دارد. آنطور که بنیاد شهید اعلام کرده 95 درصد از شهدای دفاع مقدس از مساجد به جبهه اعزام شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: فرزندان خود را به مساجد راهنمایی کنید. امروز دشمنان تلاش می‌کنند که فرزندانمان را به طرق مختلف از ما بگیرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسجد محل ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا