«مرگ بر آمریکا» شعار ملی و همیشگی ما خواهد ماند/مجوز تامین شبیه‌سازها بنام نهاجا ثبت شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: «مرگ بر آمریکا» شعار ملی و همیشگی ما خواهد ماند/مجوز تامین شبیه‌سازها بنام نهاجا ثبت شود

 

  پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش گفت: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش در حاشیه بازدید از سامانه شبیه‌ساز جنگنده میگ 29 که به تازگی توسط نیروی هوایی ارتش تولید شده است، طی سخنانی اظهار داشت: تمام فرمایشات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا در این خلاصه می‌شود که همانطور که اهل بیت با آن وضعیت فریب یزید را نخوردند امروز نیز ما فریب استکبار جهانی به سرکردگی و قلدری آمریکای جنایتکار را نخوریم و نخواهیم خورد.

صالحی تأکید کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» به عنوان شعار ملی همیشه برای ما خواهد ماند و این مرگ بر آمریکا و مرگ بر قلدری باید در یک باور ملی تجلی پیدا کند.

فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به شبیه ساز جدید میگ 29 گفت: در نیروی هوایی ارتش این باور تجلی پیدا کرده و آن هم ساخت عالی‌ترین و پیچیده‌ترین شبیه‌سازهای دنیاست.

وی در پایان اظهار داشت: از مراجع فنی و مصوب کشور می‌خواهم لایسنس مربوط به تأمین شبیه‌سازها در کشور را به نام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا