تنها حد و مرز طراحی هسته‌ای و برد 2هزار کیلومتری موشک‌ها را رعایت می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

تنها حد و مرز طراحی هسته‌ای و برد 2هزار کیلومتری موشک‌ها را رعایت می‌کنیم

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ما دو حد و مرز را رعایت خواهیم کرد؛ یکی آنچه در برجام در مورد منع طراحی هسته‌ای آمده است و دومی برد 2 هزار کیلومتر موشک را که قبلا نیز همه مسئولین کشور این حدود را اعلام کرده‌اند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  دفاع پرس  ، سردار سرلشکر سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جمع فرماندهان و مقامات عالی‌رتبه کشور گفت: خداوند در قرآن راه‌های بستن نفوذ دشمن را تبیین می‌کند و می‌فرماید اگر شما در خط صحیح اسلام مقاومت کنید و بر رنج‌های امام(ره) صبور باشید و تقوی اخلاقی، قیاسی، فرهنگی و اقتصادی پیشه کنید، راه‌های نفوذ دشمن بسته می‌شود و طراحی‌ها و مکرهای دشمن به شما ذره‌ای آسیب نمی‌رساند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با تایید سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عدم محدودیت فعالیت‌های موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ما دو حد و مرز را رعایت خواهیم کرد؛ یکی آنچه در برجام در مورد منع طراحی هسته‌ای آمده است و دومی برد 2 هزار کیلومتر موشک را که قبلا نیز همه مسئولین کشور این حدود را اعلام کرده‌اند.

سرلشکر فیروزآبادی تاکید کرد: اقدام انقلابی دانشجویان در اشغال لانه جاسوسی آمریکا، و یوم‌الله 13 آبان از مصادیق ایستادگی حضرت امام(ره)، دانشجویان و دانش‌آموزان در بستن راه نفوذ دشمن است؛ که ملت بزرگ ایران هر سال آن را گرامی می‌دارند.

وی همچنین با اشاره به بیانات حضرت امام خامنه‌ای در روز جاری مبنی براینکه آمریکا همان آمریکای قدیم است، گفت: در آنچه حضرت امام خامنه‌ای عزیز فرمودند "فریاد مرگ بر آمریکا، خوی گرگ‌صفتی آمریکا و استکبار جهانی را بیاد جهانیان می‌آورد".

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا