استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد: اصل استکبارستیزی ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای یوم‌الله 13 آبان را گرامی داشت.

در این بیانیه با اشاره به سه رخداد بزرگ تبعید حضرت  امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان به‌دست رژیم پهلوی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به‌دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) در سال 1358 آمده است: این اتفاقات نشان می‌دهد که ملت ایران حاضر است برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های والای انقلابش با تمام هستی خود در میدان مبارزه با استکبار حاضر شود و پرچم مقاومت و ایستادگی را برای همیشه برافراشته نگاه دارد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: اصل استکبارستیزی ریشه در آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد و شعار مرگ برآمریکا که برگرفته از روح انقلابی و بازتولید رخدادهای مهم و آموزنده این ایام است هرگز از اذهان ملت شهیدپرور ایران اسلامی پاک نخواهد شد.

روابط عمومی ارتش دربخش دیگری از بیانیه خود، بازنمایی چهره واقعی آمریکا و اهداف آن در منطقه و جهان به‌ویژه در پسا تحریم را نیاز امروز جامعه دانسته و تصریح کرده است: تهدیدات و راه‌های نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان در ایام پس از مذاکرات هسته‌ای و برجام باید جدی انگاشته و هوشمندانه با آن رفتار شود.

در پایان این بیانیه، روابط عمومی ارتش، مقاومت ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی‌ها را نشأت گرفته از نهضت عاشورا عنوان و اعلام داشته است: فرزندان عاشورایی ملت در ارتش به همراه ملت سرافراز ایران اسلامی با تأسی به مولا و رهبر دوراندیش خود، در برابر نظام سلطه و استکبار ایستاده و آماده جانفشانی در امتداد فرهنگ سرخ عاشورایی هستند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا