سردار دهقان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را به وزیر دفاع روسیه تسلیت گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

سردار دهقان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری را به وزیر دفاع روسیه تسلیت گفت

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع کشورمان طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعدادی از شهروندان کشور روسیه را به وزیر دفاع این کشور تسلیت گفت.
 
به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از دفاع پرس  ، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران طی پیامی حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعدادی از شهروندان کشور روسیه را به ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع فدراسیون روسیه تسلیت گفت.

در پیام وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران آمده است: حادثه تأسف بار سقوط هواپیمای مسافربری در صحرای سینای مصر و درگذشت تعداد قابل توجهی از شهروندان کشور دوست و همسایه فدراسیون روسیه، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.

در پیام سردار دهقان تصریح شده است: اینجانب به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با دولت، ملت و خانواده های قربانیان این حادثه دلخراش، صبر و شکیبایی بازماندگان و آمرزش درگذشتگان در این سانحه را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

روز شنبه 8 آبان ماه، هواپیمای ایرباس ای-321 که از شرم الشیخ در مصر به سمت سن پترزبورگ در روسیه پرواز می کرد، سقوط و همه 224 سرنشین و خدمه آن کشته شدند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا