روسیه در حال آماده‌سازی قرارداد تحویل اس 300 به ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روسیه در حال آماده‌سازی قرارداد تحویل اس 300 به ایران است

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::روسیه اعلام کرد که این کشور در حال آماده‌سازی قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران است.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه بین‌الملل دفاع پرس، خبرگزاری اینترفاکس اعلام کرد که روسیه درحال آماده‌سازی قرارداد تحویل سامانه اس‌300 به ایران است.

این خبرگزاری به نقل از شرکت روس آبارون اکسپورت، بزرگترین شرکت صادرکننده تسلیحاتی در روسیه امروز (دوشنبه) اعلام کرد که درحال آماده‌سازی قرارداد تحویل سامانه موشکی اس 300 به ایران است.

پیش از این «ولادیمیر کوژین» مشاور «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی گفته بود که روسیه در حال مدرن سازی سامانه دفاع موشکی اس‌ــ300 بوده که قرار است به ایران تحویل دهد.

ایران در سال 2007 قراردادی 800 میلیون دلاری برای خرید 5 سامانه اس-300 از روسیه امضا کرد. با این حال، مسکو بعدا تحت فشار آمریکا از تحویل این سامانه به تهران خودداری کرد؛ اقدامی که به شکایت ایران از شرکت روسوبورون در سال 2011 منجر شد.

امسال ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه اندکی پیش از حصول توافق هسته‌ای، با صدور دستوری ممنوعیت صادرات اس-300 به ایران را لغو کرد.

به گزارش دفاع پرس، سردار دهقان مرداد ماه امسال در نشستی خبری با اشاره به انعقاد قرارداد جدید میان ایران و روسیه برای تحویل سامانه پدافندی S300 به کشورمان گفته بود: قرارداد جدیدی میان ایران و روسیه منعقد شده که بر اساس آن، مدل به‌روز شده سامانه پدافندی اس 300 را تحویل خواهیم گرفت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا