تیزپروازان ارتش در جریان هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

   پایگاه مردمی ارتش ::رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از جانبازان خلبان هوانیروز، گفت:‌ تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته ای داشتند.

 

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی بعدازظهر یکشنبه، دهم آبان ماه با جمعی از بازنشستگان و جانبازان خلبان هوانیروز دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

رئیس مجلس در این دیدار با اشاره به اهمیت و نقش تیزپروازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان هشت سال دفاع مقدس، گفت: امروز برای من سعادتی بود که با جمعی از جانبازان عرصه دفاع مقدس به‌ویژه خلبانان هوانیروز دیدار کردم.

 

وی با تأکید بر اینکه جانبازان و ایثارگران منشأ خیر و برکت برای کشور هستند، افزود: مقام جانبازان و ایثارگران نزد خداوند متعال بسیار والا است و از خداوند می خواهم که به شما عزت روزافزون دهد.

 

لازم به ذکر است که در این نشست حسن خدابنده‌لو، اسماعیل صحتی، میرغفور موسوی، ناطقی و میرحمید موسوی به نمایندگی از خلبانان جانباز با دکتر لاریجانی دیدار و ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌‌های تیزپروازان ارتش، توضیحاتی را درباره مشکلات کنونی جانبازان و بازنشستگان خلبان ارائه کردند.

 







 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا