ارتباط دانشگاه و نداجا زمینه خودکفایی تجهیزات نیروی دریایی را فراهم می‌کند

ارتش 

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

دریادار سیاری

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتباط دانشگاه و نداجا، زمینه خودکفایی در عرصه تجهیزات نیروی دریایی را فراهم می‌کند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری تسنیم از قزوین، دریادار حبیب‌الله سیاری پیش از ظهر امروز در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، با اشاره به کسب رتبه‌های برتر بین‌المللی توسط دانشجویان دانشگاه آزاد قزوین، اظهار داشت: اگر از دانشجویان و دانش‌پژوهان دانشگاهی به خوبی حمایت شود می‌توانیم شاهد رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی در کشور شویم در همین راستا مسئولان باید توجه ویژه به حوزه دانشگاهی داشته باشند.

وی تلاش دانشجویان و دانش‌پژوهان دانشگاه آزاد قزوین را گام مهم در توسعه کشور دانست و خاطرنشان کرد: خستگی‌ناپذیری، هوشمندی، غیرت و انگیزه از جمله مؤلف‌هایی است که سبب شده دانشجویان این مرکز بتوانند گام مهم در توسعه کشور بردارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این نکته که مسئولان باید توجه ویژه به توسعه علم و دانش در کشور داشته باشند، تصریح کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در زمینه توسعه علم و علم‌آموزی در کشور توجه ویژه مسئولان باید به این حوزه جلب شده و در اولویت برنامه‌های مراکز دانشگاهی کشور قرار گیرد.

وی فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی قزوین را مطلوب ارزیابی کرده و عنوان کرد: با توجه به برنامه‌های دانشگاه آزاد قزوین در توسعه علم و دانش در کشور، سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز باید با الگو قرار دادن این دانشگاه برنامه‌های جامعی را در جهت رشد کشور تدوین کنند.

سیاری تصریح کرد: مراکز علمی و دانشگاهی کشور می‌توانند با حضور در مراکز نیروی دریایی و بازدید از تجهیزات و امکانات نیروی دریایی در جریان پیشرفت‌های نیروی دریایی قرار گرفته و بتوانند نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن این امکانات ارائه دهند چرا که خودکفایی در تمام ابعاد می‌تواند زمینه‌ساز توسعه کشور شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا