شهادت سردار اسکندری پاداش دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

شهادت سردار اسکندری پاداش دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع با بیان اینکه شهادت سردار اسکندری پاداش دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) است، گفت: وی از اینکه بخواهد در مسیر دفاع از اسلام جان خود را بدهد نه‌تنها نگران نبود؛ بلکه مشتاق شهادت بود.
 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس  ، سردار حسین دهقان شامگاه دوشنبه در دیدار با خانواده شهید عبدالله اسکندری شهادت وی را پاداش دفاع از حریم اهل بیت(ع) دانست و اظهار داشت: اسلام عزیزتر از آن است و ما باید جان خود و عزیزانمان را فدای آن کنیم.

وی با بیان اینکه شهید سردار اسکندری از پیش از انقلاب و در دوران انقلاب جان خود را برای دفاع از اسلام و حرکت در مسیر امام خمینی(ره) کف دست نهاده بود، افزود: وی ابتدا در جبهه کردستان و سپس در جبهه‌های مختلف جنگ حضور یافت و این اواخر نیز توفیق یافته بود که در خدمت خانواده شهدا باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با یادآوری خدمات ارزشمند شهید اسکندری در طول مدتی که مسئولیت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس را برعهده داشت، خاطرنشان کرد: وی برای خدمت به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و برای برطرف کردن مشکلات آنها از حیثیت و جان خود مایه می‌گذاشت.

سردار دهقان با ابراز اینکه شهید سردار اسکندری خود و خانواده خود را خادم ایثارگران می‌دانست؛ خطاب به خانواده شهید اسکندری گفت: این توفیقی برای شماست که این مسیر را تا به اینجا با موفقیت و توفیق الهی طی کردید و ثمره پیمودن این راه را نیز می‌چشید.

وی چنین توفیقی را نشان از پیوند روحی و عاطفی با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) دانست و تصریح کرد: خانواده شهید سردار اسکندری عهد کرده‌اند زندگی‌شان حسینی و زینبی باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به دعوتش از شهید اسکندری برای حضور در مجموعه وزارت دفاع، عنوان کرد: وی برای شهادت بیشتر مشتاق بود و دفاع از حرم اهل بیت(ع) را به هر کار دیگری ترجیح داد.

سردار دهقان گفت: تعجب دارد کسانی همچون سردار اسکندری، سردار همدانی و سردار شوشتری در بستر، تسلیم مرگ شوند. اینها مرگ را تسلیم خود کرده بودند و از اینکه بخواهند در مسیر دفاع از اسلام جان خود را بدهند نه‌‌تنها نگران نبودند؛ بلکه مشتاق بودند و با شهادت به آرزویشان رسیدند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه به خیل همرزمان شهیدش بپیوندد، اظهار داشت: امیدوارم ما هم بتوانیم مسیر آنها را ادامه دهیم و خداوند به شما میراث‌داران عزیز شهید سردار اسکندری نیز صبر بدهد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: "تا زمانی که در قید حیاتیم در خدمت شما هستیم و به این خدمت افتخار می‌کنیم". امیدواریم زمانی هم که به خیل شهدا پیوستیم مایه افتخار آنان باشیم.

گفتنی است در این دیدار سردار غلامحسین غیب‌پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس و رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را همراهی کردند.



انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا