به‌کارگیری «ربات پدافندی» در رزمایش محرم/ نابودی داعش نزدیک است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به‌کارگیری «ربات پدافندی» در رزمایش محرم/ نابودی داعش نزدیک است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: «ربات پدافندی» برای نخستین بار در رزمایش مشترک محرم به‌کارگیری شد و در یک فضای متفاوت مورد استفاده قرار گرفت.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نزاجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، با اشاره به تضعیف گروه‌های تکفیری در منطقه اظهار داشت: ما به هیچ عنوان گروه تروریستی داعش را برای کشور خود تهدید به حساب نمی‌آوریم و اصلا آنها را جزو آدمی‌زاد حساب نمی‌کنیم.

وی در ادامه به‌عنوان یک کارشناس نظامی آینده داعش را شوم و رو به زوال توصیف کرد و در این رابطه گفت: با توجه به اراده‌ای که در دنیای اسلام جهت مقابله با گروه‌های تروریستی به‌وجود آمده و همچنین اتحادی که با آزادی‌خواهان جهان صورت گرفته به‌زودی شاهد برچیده شده نسل داعش و داعشی از روی زمین خواهیم بود.

جانشین فرمانده نزاجا با بیان اینکه گروه‌های تروریستی جرثومه‌های فساد و دست‌نشانده قدرت‌های بزرگ هستند و همواره در راستای منافع آنان گام برمی‌دارند، تصریح کرد: امیدواریم محافل بین‌المللی با آگاهی یافتن از ماهیت اینها به این نتیجه برسند که باید با اینگونه تفکرات متحجرانه مقابله کنند.

امیر حیدری در خصوص رزمایش مشترک محرم ارتش نیز گفت: در این رزمایش به تمامی اهداف از پیش تعیین شده خود رسیدیم و طی آن تسلیحات جدیدی را مورد آزمون عملیاتی قرار دادیم.

وی همچنین از به‌کارگیری «ربات پدافندی» در رزمایش مشترک محرم خبر داد و افزود: این سامانه پیش از این مورد تست عملیاتی قرار گرفته بود؛ اما برای نخستین بار در رزمایش اخیر در یک فضای متفاوت مورد استفاده قرار گرفت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین به استفاده نزاجا از پهپادهای تهاجمی و انواع موشک‌های ضد زره در این رزمایش اشاره کرد.

«ربات پدافندی» قابلیت پرتاب از لانچرهای دوتایی و چهارتایی با فاصله‌ای تا شعاع 500 متر از خدمه را دارد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا