برای تقویت بنیه دفاعی خود از کسی اجازه نمی گیریم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برای تقویت بنیه دفاعی خود از کسی اجازه نمی گیریم

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص آزمایش موشک عماد گفت: ایران اسلامی در موضع تقویت بنیه دفاعی خود با اتکا به توانمندی های ذاتی دفاعی و داخلی اقدام خواهد کرد و نیازی نمی بیند در این زمینه از کسی اجازه بگیرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس؛ سردار دهقان که به منظور شرکت در اجتماع حسینیان به زنجان سفرکرده ، گفت: ما همواره آماده دفاع از تمامیت ارضی و نظام سیاسی کشور هستیم و دشمنان نیز با توجه به تجربه ای که در مواجهه با ایران اسلامی داشته اند فکر طمع به مرزهای ایران اسلامی را در سر نخواهند داشت.

وزیر دفاع با تاکید بر توانمندی های جمهوری اسلامی ایران و اشراف اطلاعاتی کامل نیروهای مسلح و دستگاههای اطلاعاتی بر تحرکات این گروهها گفت: ما با توجه به ظرفیت هایی که داریم قادرهستیم تا با توجه با به نیازهای خود درمواجهه با تهدیدات احتمالی همه ی تجهیزات دفاعی خود را طراحی ، تولید و بکار گیری کنیم .

وی آزمایش موشکی موفقیت آمیز عماد و عکس العمل مقامات آمریکایی درخصوص این آزمایش اشاره کرد و افزود: ما همواره به طور رسمی اعلام کرده ایم که ایران اسلامی در موضع تقویت بنیه دفاعی خود با اتکا به توانمندی های ذاتی دفاعی و داخلی اقدام خواهد کرد و نیازی نمی بیند در این زمینه از کسی اجازه بگیرد چرا که ما در برجام به آنچه توافق کرده ایم فقط متوجه بحث هسته ای است.
سردار دهقان حاصل این توانمندی را از برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ،خون شهدا و فرهنگ عاشورایی حاکم بر ملت و نیروهای مسلح دانست.
وزیر دفاع با اشاره به فعالیت های گروههای تروریستی درکشورهای منطقه ، این گروه ها را در ایران فاقد جایگاه اجتماعی دانست و افزود: با توجه به پیوند عمیق ملت ایران با حاکمیت و تبعیت از ولایت این گروهها زمینه ای برای حضور در ایران ندارند.
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا