پیکر رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش تشییع شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیکر رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش تشییع شد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::پیکر مطهر حجت‌الاسلام مرتضایی رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش که در حادثه منا به ملکوت اعلی پیوست، تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس ، پیکر مطهر حجت‌الاسلام مرتضایی، رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش که در حادثه منا به ملکوت اعلی پیوست، طی مراسم باشکوهی با حضور امیر دادرس معاون هماهنگ‌کننده آجا، امیر حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعت ارتش، امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، جانشینان نیروهای زمینی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و نیز جمع کثیری از کارکنان و روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.

در این مراسم که در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات ارتش برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش طی سخنانی ضمن اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی حجت‌الاسلام مرتضایی، وی را از روحانیون فعال و موثر ارتش دانست که در مسئولیت‌های مختلفی که در طول خدمت در ارتش به وی سپرده شده بود به نحو احسن انجام وظیفه کرده و جنبه روحانی‌گری را در زندگی شخصی و فعالیت‌های کاری خود همواره مد نظر داشت.

آل هاشم همچنین در این مراسم، مرگ زائرین بیت‌الله الحرام در هنگامی که لباس احرام بر تن داشتند را بهترین مرگ‌ها دانست و افزود: همه انسانها روزی خواهند مُرد؛ اما چه سعادتی بالاتر از اینکه این مرگ در کنار حرم الهی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش دولت عربستان سعودی را متوجه مسئولیتش درباره حادثه منا کرد و گفت: دولتمردان سعودی متوجه باشند این حادثه هیچ‌گاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود و همواره پیگیر مجازات مسببان این حادثه دردناک خواهند بود.

وی در پایان سخنانش از فرماندهان، روحانیون، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مراسم بدرقه یکی از کارکنان ساعی و پرتلاش عقیدتی سیاسی به سمت خانه ابدی شرکت کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

پیکر مطهر حجت‌الاسلام مرتضایی پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا