رزمایش مشترک «محرم» ارتش آغاز شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رزمایش مشترک «محرم» ارتش آغاز شد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::مرحله اصلی رزمایش گسترده و مشترک محرم، دقایقی پیش با حضور نیروهای زمینی و هوایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش در مناطق غرب و شمال غرب کشور آغاز شد.
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاع پرس اعزامی به منطقه رزمایش محرم، مرحله اصلی این رزمایش مشترک با حضور یکان‌هایی از نیروی زمینی، جنگنده‌های نیروی هوایی و نیروهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش با رمز «لبیک یا حسین» آغاز شد.

در جریان این مرحله از رزمایش، یکان‌های تکاور و واکنش سریع نزاجا به همراه یکان‌های زرهی به اجرای عملیات علیه مهاجمان خواهند پرداخت.

در این رزمایش جنگنده بمب‌افکن‌های اف 4، اف 5 و صاعقه، هواپیماهای شناسایی رهگیر و همچنین هواپیماهای ترابری سبک و سنگین 747 و سی 130 به همراه هواپیماهای مجهز به تجهیزات جنگال (جنگ الکترونیک) به اجرای عملیات پشتیبانی از نیروهای سطحی می‌پردازند.

همچنین قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش نیز در این رزمایش با استفاده از انواع سامانه‌های راداری و موشکی، امنیت فضای برگزاری رزمایش را تأمین خواهد کرد.

یادآور می‌شود مرحله مقدماتی رزمایش مشترک محرم روز گذشته (یکشنبه) با استقرار و گسترش نیروها در منطقه رزمایش به اجرا در آمد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا