خط قرمز امنیت ایران 40 کیلومتر فراتر از مرزهاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خط قرمز امنیت ایران 40 کیلومتر فراتر از مرزهاست

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما حد فاصل 40 کیلومتر مرزهای خود را خط قرمز اعلام کرده‌ایم و به دشمن اجازه نمی‌دهیم به این خط نزدیک شود.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از    دفاع پرس به نقل از روابط عمومی کل ارتش، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان روز جمعه در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه 484 واحدی مجتمع مسکونی هوانیروز کرمانشاه با اشاره به رزمایش آتی ارتش، که در قصرشیرین برگزار خواهد شد، اظهار داشت: پیام این رزمایش به ملت ایران این است که نیروهای مسلح در آمادگی کامل هستند.

وی افزود: پیام این رزمایش برای دیگر کشورهای جهان نیز این است که هیچ چیز توانایی برهم زدن نظم و امنیت جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برای رویارویی با هرگونه تهدیدهای دشمنان، انگشت به ماشه هستیم، تصریح کرد: ما حد فاصل 40 کیلومتر مرزهای خود را خط قرمز اعلام کرده‌ایم و به دشمن اجازه نمی‌دهیم به این خط نزدیک شود.

امیر پوردستان تاکید کرد: براساس فرمایش فرماندهی معظم کل قوا تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح نیروهای مسلح به کار خواهیم گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نگاه نیروی زمینی ارتش انسان‌محور است و از این رو رسیدگی به مشکلات کارکنان یکی از برنامه ها محسوب می‌شود.

فرمانده نزاجا گفت: 85 تعاونی در سراسر کشور کار ساخت و ساز و مسکن‌سازی را برای کارکنان این نیرو برعهده دارند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا