مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا «باقرالعلوم (ع)» نامگذاری شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی نداجا «باقرالعلوم (ع)» نامگذاری شد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی نداجا از نامگذاری این مرکز به «فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا» با تصویب فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری فارس از رشت، دریادار دوم تورج حسنی‌مقدم ظهر امروز در جمع فعالان قرآنی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال جاری در مراسمی با حضور امیر دریاردار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فرماندهی مرکز آموزش مذکور تغییر نام پیدا کرد.

وی از نامگذاری «فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا» با تصویب فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: نامگذاری «باقرالعلوم (ع)» مناسب با فعالیت‌های آموزشی و علمی فرماندهی مرکز آموزش مذکور است و امیدواریم بتوانیم از برکات این نام بهره‌مند شویم.

حسنی‌مقدم در ادامه با تاکید بر گسترش فعالیت‌های قرآنی در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا، بیان کرد: فعالیت‌های قرآنی باید بین خانواده کارکنان نیروی دریایی تسریع پیدا کند.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا خواستار اجرای سبک زندگی در راستای فرهنگ قرآنی در جامعه شد و تصریح کرد: مبانی قرآن از اصولی است که باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه درک مفاهیم قرآنی در عمل به آموزه‌های دینی تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: استفاده از آموزه‌های ناب قرآنی و روایات ائمه اطهار (ع) در حرکت به طرف کرامت انسانی حائز اهمیت است.

حسنی‌مقدم به تحقق متقابل حقوق بشر با آموزه‌های قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام را در نقاط مختلف دنیا به اهتزاز در آورده است.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا با اشاره به اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم آموزه‌های قرآنی در بنیان خانواده‌ها مورد توجه است، یادآور شد: توجه قرآن به حقوق اقشار مختلف جامعه به‌ویژه بانوان مهم است.

وی بر درس گرفتن از آموزه‌های قرآنی تاکید کرد و گفت: اعتراف می‌کنیم وعده‌هایی که خداوند در قرآن داده است، تحقق پیدا می‌کند.

به گزارش فارس، در مراسم مذکور از نفرات برتر خانواده کارکنان فرماندهی آموزش‌های تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا در مسابقات قرآنی آجا با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا