آمادگی نیروی دریایی ارتش برای میزبانی از تمام گروه‌های آموزشی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

آمادگی نیروی دریایی ارتش برای میزبانی از تمام گروه‌های آموزشی

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: آمادگی داریم برای بهره‌وری کشور از فرصت‌های دریایی، میزبان تمام گروه‌های آموزش و پژوهش در بین تمام مقاطع باشیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس،  امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در نخستین جشنواره دانش‌‌آموزی دریا که از سوی ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: فرهنگ‌سازی توسعه علم دریا در بین جوانان کشور از اهداف برگزاری این جشنواره است و تعبیر مقام معظم رهبری نیز این است که ما بتوانیم از منافع کلان دریا استفاده کنیم و برای این کار باید فرهنگ‌سازی در بین قشر جوان و آینده‌ساز انجام شود.

وی با بیان اینکه دریا برای کشور یک فرصت بزرگ محسوب می‌شود، افزود: اگر فرهنگ‌سازی در حوزه دریا در بین جوانان صورت گیرد می‌توانیم از منافع و فرصت‌های دریا بیشتر استفاه کنیم.

امیر سیاری سپس از آمادگی نیروی دریایی ارتش برای ارتقای فرهنگ توسعه علم دریایی در بین جوانان کشور خبر داد و اظهار داشت: آمادگی داریم برای بهره‌وری کشور از فرصت‌های دریایی، میزبان تمام گروه‌های آموزش و پژوهش در بین تمام مقاطع باشیم تا این گروه‌ها از دریا، نیروی دریای، ناوشکن‌ها، موشک‌انداز‌ها از سواحل کشور به خصوص سواحل مکران بازدید کنند تا ما نیز گامی برای ارتقای فرهنگ دریایی برداریم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا