فرمانده نیروی زمینی ارتش:تجهیز بالگردهای هجومی به سلاح، افتخاری بزرگ برای ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دستیابی به فناوری تجهیز بالگرد هجومی به سلاح، افتخاری بزرگ برای ارتش، هوانیروز و ملت است.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در مراسم پرواز دو فروند بالگرد بازسازی شده و رونمایی از دو فروند بالگرد هجومی تجهیز شده به سلاح در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: برای ارتقای توان رزمی ارتش تعدادی بالگرد هجومی به دست توانمند فرزندان این ملت به سلاح تجهیز شد.

وی با بیان اینکه پیش از این تنها بالگردهای کبری مجهز به سلاح بودند، تصریح کرد: از امروز این توان را داریم تا بالگردهای هجومی (پشتیبانی و ترابری) خود را نیز به سلاح تجهیز کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان هوانیروز در فعالیت های آموزشی و تربیت خلبانان و متخصصان فنی، تصریح کرد: مستشاران آمریکایی پس از ترک ایران عنوان کردند که ایران برای تعمیر و نگهداری تجهیزات نظامی خود به آمریکا وابسته خواهد بود. اما امروز، ملت بزرگ ایران شاهدند که فرزندان آنها با پشت سرگذاشتن موانع دشوار، قله های پیشرفت را طی می کنند و به خوبی توانسته اند بدون اتکا به خارجی ها، تجهیزات نظامی مورد نیاز کشور را تولید، بازسازی و نگهداری کنند.

پوردستان تصریح کرد: امروز به شرایطی رسیده ایم که نه تنها احتیاجات خود در زمینه آموزش و تربیت خلبان را برآورده می کنیم بلکه می توانیم از کشورهای دوست و مسلمان برای تربیت خلبان و مهندسان پرواز دانشجو پذیرش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به ناآرامنی های منطقه گفت: امروز، دشمن ما با چهره جدیدی از تهدیدها، به ما نزدیک شده است اما با وجود نیروهای مسلح مقتدر جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد و نیروهای مسلح ما هرگونه تهدیدهای نظامی علیه کشور را با اقتدار پاسخ خواهند داد.

همچنین در این مراسم، هفتادمین دوره آموزش خلبانی و دهمین دوره فنی هوایی با عنوان شهید سرتیپ خلبان کمال پروینی در مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن پور اصفهان پایان یافت و دانش آموختگان موفق به دریافت گواهینامه فارغ التحصیلی شدند.

در این مراسم از خانواده شهید سرتیپ خلبان کمال پروینی و تعدادی از خلبانان جانباز و بازنشسته هوانیروز نیز تجلیل شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا