رونمایی سامانه‌های شبیه‌ساز ضدهوایی و دوش‌پرتاب در منطقه پدافند هوایی مرکزی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رونمایی سامانه‌های شبیه‌ساز ضدهوایی و دوش‌پرتاب در منطقه پدافند هوایی مرکزی

 
 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::سامانه‌های شبیه‌ساز فاتح 7 برای توپ 23 میلیمتری، فاتح 20 برای توپ 35 میلیمتری و شبیه‌ساز مخصوص سامانه موشکی دوش پرتاب رونمایی شد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر اباالفضل سپهری‌راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در بازدید خود از منطقه پدافند هوایی مرکزی شهید نصر اصفهانی، چندین پروژه و همچنین سامانه شبیه‌ساز «دامترینر» را در این منطقه افتتاح کرد.

در این بازدید سامانه‌های شبیه‌ساز «فاتح 7» برای توپ 23 میلیمتری، «فاتح 20» برای توپ 35 میلیمتری و شبیه‌ساز مخصوص سامانه موشکی دوش‌پرتاب رونمایی شد.

به گفته مجری طرح این سامانه‌ها، این سه سامانه شبیه‌ساز برای اولین بار در ایران توسط متخصصین این منطقه به بهره‌برداری رسیده و همچنین برای اولین بار مولد نیروی توپ 35 میلیمتری حذف و به جای آن از برق شهری استفاده شد؛ که این کار باعث کاهش هزینه‌ها و استهلاک سیستم می‌شود.

این شبیه‌سازها دو امکان تمرین دستورالعمل‌ها، دستورات و تدابیر فرماندهان و امکان تربیت نیروی انسانی ماهر و ورزیده با هزینه کم را برای‌ قرارگاه پدافند هوایی فراهم می‌کنند.

سپهری‌راد معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ضمن قدردانی از مسئولین منطقه اظهار داشت: ما هنوز قدم‌های اول را برداشته‌ایم و باید در این زمینه فعالیت‌های خود را گسترش دهیم تا ان‌شاءالله به خودکفایی واقعی برسیم.

همچنین در این بازدید، باشگاه سوارکاری رعد پدافند هوایی که دارای 20رأس اسب ایرانی و عربی در زمینی به مساحت حدودا 30 هکتار است، افتتاح شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا