استفاده هوشمندانه ناجا از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی

استفاده هوشمندانه ناجا از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، بر استفاده هوشمندانه این نیرو از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و آحاد کارکنان فداکار و ایثارگر این نیرو، یاد و خاطره  شهدا و جانبازان ناجا در عرصه‌های صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

در بخشی از این پیام آمده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناجا و تجلیل از جان‌فشانی‌ها و خدمات ارزشمند این نیرو در عرصه‌های مختلف ازجمله امنیت اجتماعی و نظم عمومی، بر تلاش و همت آنان در راستای ایجاد آرامش 1پایدار در جامعه تحسین گفت.

این پیام می‌افزاید: استفاده هوشمندانه از ظرفیت‌های نهادهای مردمی در تولید و ارتقای امنیت اجتماعی الگویی از همدلی و همزبانی میان نهادهای دولتی و مردمی است که نیروی انتظامی با توجه به ماهیت انقلاب و نظام اسلامی و جوهره مردمی بودن آن،  بدان توجه و نگاه ویژه‌ای داشته است.

در پایان این پیام روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی را از تلاش‌گران مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان دانسته و خاطرنشان کرده است: ایجاد بازدارندگی در برابر این عناصر و عوامل تهدیدگر تنها بخشی از رشادت و فداکاری کارکنان و لایتمدار و سرافراز این نیرو در مسیر تحقق اهداف والای انقلاب است.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا