چهارمین جشنواره سراسری حدیث ارتش برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشچهارمین جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران ۲۶ و ۲۷ مردادماه جاری به میزبانی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری فارس  ، حجت الاسلام سیدمحمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، هدف از برگزاری این جشنواره را گسترش، برجسته‌سازی و اهمیت موضوع عترت در کنار قرآن کریم دانست و افزود: تلاش ما در این جشنواره وارد کردن احادیث کاربردی به زندگی روزمره است.

وی در ادامه تصریح کرد: مراحل مقدماتی چهارمین جشنواره حدیث ارتش از مدت ها قبل با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته  و معرفی منابع مورد نظر به صورت جداگانه در سطح یگان‌های مختلف ارتش، ویژه خواهران شاغل، دانشجویان دانشگاه آجا و خانواده‌های کارکنان انجام شده که بیش از 10 هزار نفر در آن شرکت  داشته‌اند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، خاطرنشان کرد: در سطح ادارات عقیدتی سیاسی آجا نیز بیش از هزار نفر از کارکنان در این دوره مسابقات شرکت کرده اند که منتخبین در اولین روز جشنواره به 70 سوال تستی و تعدادی سوال تشریحی پاسخ خواهند داد و در نهایت 40 نفر از برترین ها، هدایایی دریافت خواهند کرد.

چهارمین جشنواره حدیث ارتش از 26 مرداد آغاز و از برگزیدگان آن طی مراسم اختتامیه 27 مرداد تجلیل به عمل خواهد ‌آمد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا