قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران:شهادت تنها مقامی است که ایثار و ازخودگذشتگی در آن موج می زند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام حسنی، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنانی در ستاد ارتش گفت: شهادت تنها مقامی است که منفعت شخصی در آن جایی نداشته و ایثار و ازخودگذشتگی در آن موج می زند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ستاد ارتش، حجت الاسلام حسنی، که به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده های معظم آنان در مسجد امام خمینی (ره) ستاد آجا و در حضور فرماندهان، مسئولان و کارکنان این ستاد سخن می گفت، ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه مناء، گفت: شهادت تنها مقامی است که در آن شهید به دنبال تأمین منافع شخصی خود نیست بلکه با ایثار و از خودگذشتگی به دنبال کسب رضای الهی و منافع کشور است.

وی در ادامه افزود: خداوند متعال خود برای شهیدان همه چیز تأمین کرده و شهیدان هیچ نیازی به ما ندارند.

او همچنین گفت: فضیلت رزمندگان به این دلیل است که بستر ساز هستند نه بستر خواه و اگر رشادت و از جان گذشتگی شهدا نبود هرگز ما عزت فعلی را نداشتیم. آنها مبارزین و مجاهدین اسلام بودند و مجاهد فقط برای خدا می جنگد.

حجت الاسلام حسنی در ادامه افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در مقابل استعمار جهانی از خود دفاع کرد و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

در پایان این مراسم از خانواده های معظم شهدای ستاد ارتش با اهدای لوح تقدیر توسط قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی، فرماندهان و مسئولان حاضر تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا