راه اندازی نهضت قطعه‌سازی،در حوزه‌های بالگردی، زرهی و مهمات‌های پرتابی هوشمند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

راه اندازی نهضت قطعه‌سازی،در حوزه‌های بالگردی، زرهی و  مهمات‌های پرتابی هوشمند

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل نهضت قطعه سازی، نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های بالگردی و تجهیزات زرهی، زمینی، چرخدار، شنی‌دار و همچنین مهمات‌های پرتابی و هوشمند وارد عرصه قطعه سازی شده و تاکنون گام های موثری را در این رابطه برداشته است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز در مراسم واگذاری دستاوردها و تجهیزات زرهی و ضد زرهی این نیرو به یگان‌های عملیاتی، اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش با حضور مقتدرانه در مناطق مرزی همواره تحرکات را در سطح منطقه رصد کرده و نسبت به آنها اشراف کامل دارد.

وی با بیان اینکه استراتژی ما در مقابل گروه‌های تکفیری، انهدام قبل از نزدیک شدن آنها به مرزها است افزود: به ملت شریف ایران این اطمینان را می‌دهیم که هیچ گاه در برابر دشمن غافل‌گیر نخواهیم شد، زیرا فرزندان شما در نیروهای مسلح دشمن را قبل از رسیدن به مرزها نابود خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به دستاوردهای این نیرو تصریح کرد: دانشمندان جوان ما از تمامی ظرفیت‌های موجود در نیروی زمینی، صنعت دفاعی، جهادخودکفایی و مراکز تحقیقاتی استفاده کرده و امروز به سطحی از توانمندی رسیده‌اند که فاصله ایده تامحصول را به کمترین زمان ممکن رسانده‌اند.

وی با اشاره به تغییر در چهره تهدیدات در 14 سال اخیر منطقه، ابراز داشت: بعد از 11 سپتامبر با تهدید جنگ های ناهمتراز و نامتقارن مواجه بودیم، که با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری این استراتژی آمریکایی‌ها با شکست مواجه گردید.

امیر پوردستان ادامه داد: امروز دشمن با استراتژی جنگهای نیابتی و مذهب علیه مذهب وارد عرصه نبرد شده است، لذا ما نیز در همین راستا تهدیدات منطقه‌ای را رصد کرده و متناسب با آن ظرفیت های دفاعی لازم را در حوزه دفاع زمینی، هوایی، دریایی ایجاد می‌کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل نهضت قطعه سازی، نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های بالگردی و تجهیزات زرهی، زمینی، چرخدار، شنی‌دار و همچنین مهمات‌های پرتابی و هوشمند وارد عرصه قطعه سازی شده و تاکنون گام های موثری را در این رابطه برداشته است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا