بیمارستان‌های فوق تخصصی نهاجا روزبه‌روز در حال پیشرفت هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان بیمارستان فوق تخصصی بعثت نهاجا گفت: کار پزشکی همواره یکی از کارهای حساس انسانی و خدایی است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ حجت الاسلام والمسلمین ولی الله صبری رییس اداره ی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش طی سخنانی در بیمارستان بعثت با اشاره به وظیفه خطیر پزشکان، گفت:  شما کارکنان بیمارستان بعثت نهاجا امروز به عنوان بخش کوچکی از جامعه کادر درمانی کشور این افتخار را یافته‌اید تا در خدمت خلق باشید.

وی در ادامه اظهار داشت: حیات و زندگی با الطاف الهی و همت و تلاش شما به بعضی از انسان‌ها بخشیده می‌شود. فعالیت‌های پزشکی و درمانی یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین کارهاست که اگر این فعالیت‌ها با اخلاص همراه باشد یکی ار بهترین عبادات در درگاه احدیت است.

حجت الاسلام صبری با اشاره به فعالیت‌های بیمارستان فوق تخصصی نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: مجموعه بیمارستان بعثت نهاجا بسیار پرتلاش است و ما هر روز شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر در بخش‌های مختلف آن هستیم.

وی افزود: ثمره این موفقیت و تلاش‌های حاصل  ایثار و فداکاری افرادی است که در دوران پرشکوه دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی را خلق کردند.

رییس اداره ی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌ها‌ی فرهنگی بیمارستان بعثت تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در بیمارستان رشد خوبی داشته که در این زمینه می‌توان به فعالیت‌های قرآنی اشاره کرد که با تلاش کارکنان عقیدتی سیاسی باعث شده این بیمارستان مقام برتر قرآنی را در بین یگان های نهاجا کسب کند.

همچنین در ادامه مراسم، حسن میرزابابایی رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز اظهار کرد: امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کادر پزشکی بیمارستان بعثت یکی از مومن، متعهد و متخصص‌ترین کادر پزشکی در سطح بیمارستان‌های مهم کشور است که با همت فرماندهان و مسئولان نهاجا اکثر تخصص‌های پزشکی در این بیمارستان وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا