ارتقا و گسترش سامانه‌های دفاعی ارتش/ حضور گسترده آجا در عرصه‌های سازندگی کشور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

ارتقا و گسترش سامانه‌های دفاعی ارتش/ حضور گسترده آجا در عرصه‌های سازندگی کشور

 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده کل ارتش در پیامی تصریح کرد: ارتش ضمن ارتقا و گسترش سطح کیفی و کمّی سامانه‌های دفاعی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا همچون گذشته حضوری گسترده و مؤثر در تمامی مرحله‌های سازندگی کشور و مقابله با تهدیدات را از خود به نمایش خواهد گذاشت.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پس از سلام و صلوات به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)

با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا و روح پر فتوح  امام راحل و با اهداء سلام به فرماندهی معظم کل قوا

سلام خدا به دلاورمردان ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و تمامی آنانی که در آزمون عهد به ولایت، وفادار ماندند و در راه صیانت از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سر و جان دادند.

هفته دفاع مقدس بیانگر خاطره های بیاد ماندنی از حماسه و دلاوری‌های مردم و رزمندگان اسلام در حفظ دستاوردها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران می باشد. مقاومت جانانه مردم در طی هشت سال دفاع همه‌جانبه و تحمل سختی ها در مقابل هجوم دشمن متجاوز، موجب شد تا شاهد به زانو درآمدن دشمنان و عزت و سرافرازی امت مسلمان و استحکام حکومت ولایی و تمامیت ارضی کشور و حصول خودباوری در عرصه دانش، پژوهش، فناوری و نیل به اهداف بلند در سازندگی ایران اسلامی گردد. بی گمان منشأ این پیروزی ها و موفقیت ها تبلور روح ایمان و وحدت در رزمندگان اسلام و در پرتو توجهات حق تعالی بوده است.

سی و پنجمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور ایامی است که دشمن بعثی با وجود حمایت های استکبار جهانی در نبردی نابرابر قصد حذف انقلاب نوپا و شکوهمند ایران اسلامی را داشت اما با نصرت و یاری الهی و رهبری پیامبرگونه امام راحلمان و رشادت، ایثار و مقاومت فرزندان خداجوی این مرز و بوم اندیشه پلید و شوم ستیزه جویان و تجاوزگران را زدود و محو کرد و اذهان مردم دنیا را در حقانیت امت قهرمان ایران اسلامی اثبات نمود.

این ایام که با روز عرفه و عید سعید قربان و همچنین ولادت با سعادت امام موسی کاظم(علیه‌السلام)، تقارن یافته بر معنویت آن افزوده است.

اینک و به فضل الهی همان ارتشیانی که با خلق صحنه‌های ناب همراهی و همدلی با حضرت امام(ره) و مردم در دوران انقلاب و با خلق حماسه های ایثار و شهادت درصحنه های رزم دفاع مقدس، دشمنان نظام را در رسیدن به اهداف پلیدشان ناکام گذاشتند، با تکیه بر بصیرت جوانان مومن و متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی ادامه‌دهنده این راه خواهند بود و ضمن تأکید بر آمادگی روحی و رزمی و ارتقا و گسترش سطح کیفی و کمّی سامانه‌های دفاعی، تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا همچون گذشته حضوری گسترده و موثر در تمامی مرحله های سازندگی کشور و مقابله با تهدیدات را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک اعیاد و هفته بزرگداشت دفاع مقدس به تمام همسنگرانم، به‌ویژه فرماندهان و کارکنان حماسه‌ساز و غیور ارتش قهرمان جمهوری اسلامی ایران، یاد و خاطره این ایام را با عنوان «ما می‌توانیم؛ با همدلی و همزبانی» گرامی می‌دارم و به روح پرفتوح امام شهیدان و شهدای والامقام انقلاب و جنگ تحمیلی، به‌ویژه شهدای گلگون‌کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران، شهدای عملیات افتخارآمیز ثامن‌الائمه(ع) و فرماندهان شهید که جان بر سر بیعت و پیمان گذاشتند تا به مدد خداوند، حافظ کیان نظام مقدس اسلامی و منتظران حضرتش باشند درود می‌فرستم و عزت عظمت بیش از پیش کشور عزیزمان را در پرتو عنایات یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی‌عصر(عج) و فرماندهی مدبرانه و دوراندیشانه نایب برحق آن حضرت، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر ستاد عطاءالله صالحی

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا