برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای نهاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

برگزاری یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای نهاجا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ویژه‌برنامه‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هفته دفاع مقدس اعلام شد.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید نصیرالاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: با توجه به تقارن ایام هفته دفاع مقدس با روز عرفه و عید سعید قربان و همچنین ولادت با سعادت امام موسی کاظم(ع) برنامه‌های این هفته با فضای معنوی همسو خواهد شد.

وی در تشریح برنامه‌های این نیرو در هفته دفاع مقدس گفت: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، فرماندهان و مسئولین با حضور در بارگاه ملکوتی امام خمینی(ره) با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد و بعد از ظهر همان روز نمایشگاه هوایی در پایگاه شهید لشگری افتتاح خواهد شد.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا افزود: در دومین روز از هفته دفاع مقدس نیز، از پیشکسوتان و خلبانان شرکت‌کننده در عملیات اولین پاسخ و 140 فروندی (که در تاریخ 31 شهریور و اول مهر سال 59 علیه رژیم بعث عراق انجام شده) در دانشگاه شهید ستاری تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی اظهار داشت: برگزاری مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تقدیر از سربازان وظیفه در ستاد و کلیه یگان‌های تابعه نیروی هوایی در دستور کار قرار دارد و فرماندهان و مسئولین این نیرو و یگان‌های تابعه با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و از آن‌ها تجلیل خواهند کرد.

وی ادامه داد: ضمن برگزاری دعای روز عرفه در کلیه یگان‌ها و منازل سازمانی نهاجا،  محافل انس با قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های این نیرو نیز برگزار می‌شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای این نیرو و  مسابقات فرهنگی از قبیل مقاله‌نویسی، کتاب‌خوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با محوریت دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، در کلیه یگان‌ها پیش‌بینی شده و فیلم‌های سینمایی مرتبط با ایام هفته دفاع مقدس در سینماهای نیروی هوایی به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بیان داشت: در این ایام فرماندهان و مسئولین یگان‌های نیرو با ائمه جمعه و نمایندگان ولی فقیه در استان دیدار خواهند کرد.

وی گفت: ضمن تولید مقالات و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی مناسب در خصوص نقش نیروی هوایی در دفاع مقدس، هماهنگی‌های لازم برای حضور پیشکسوتان در برنامه‌های زنده تلویزیونی و رادیویی نیز انجام شده است.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا در پایان اظهار داشت: با همکاری شهرداری منطقه 13 یادواره شهدای نیروی هوایی نیز  در سالن کوثر شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا