اشراف کامل دهقان بر نیازمندی‌ها و اقتضائات نیروهای مسلح

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش،رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی، دهقان را مدیری توانمند و دارای اشراف کامل به نیازمندی‌ها و اقتضائات نیروهای مسلح دانست و از نمایندگان مجلس خواست با رأی بالا وی را انتخاب کنند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش،به نقل از  خبرگزاری فارس، امیر دریابان علی شمخانی وزیر اسبق دفاع و رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی با اشاره به انتخاب حسین دهقان برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: به عنوان عضوی کوچک از خانواده بزرگ نیروهای مسلح از جناب حجت‌‌الاسلام دکتر روحانی که با دقت نظر و ژرف‌نگری، بهترین گزینه را برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انتخاب و به مجلس محترم شورای اسلامی معرفی کردند سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی دفاعی از دهقان به عنوان مدیری توانمند و دارای اشراف کامل به نیازمندی‌ها و اقتضائات داخلی و خارجی نیروهای مسلح نام برد و افزود: با در نظر گرفتن مجموعه شرایط حاکم بر کشور و نیروهای مسلح، معرفی دکتر دهقان را باید انتخاب اصلح نامید.

شمخانی ضمن درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارائه رأی اعتماد بالا به دهقان، افزود: رأی بالا به وزیر دفاع به عنوان نماد اقتدار دفاعی در داخل و خارج از کشور به تنهایی اقدامی قدرت‌ساز در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود.

بنا بر این گزارش، حسین دهقان در دوره وزارت علی شمخانی وزیر دفاع دولت خاتمی، جانشین وی در این وزارتخانه بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا