امیر موسوی: ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه‌ای بلوا زده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر موسوی: ایران جزیره ثبات و امنیت در منطقه است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ایران در منطقه‎ای بلوازده جزیره ثبات و امنیت است و این امنیت مرهون خون شهداست.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرسید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری اظهار داشت: هر یک از ارتش‌های جهان برای رسیدن به اهداف خود حول محوری مشخص در حرکتند. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز معنویت را محور خود قرار داده است و ما این امر را با حضور روحانیون زبده در میان نیروهای خود نشان دادیم ما تلاش داریم که علاوه بر افزایش قدرت نظامی خود معنویت نیروهای خود را نیز ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: در حالی که همه غول‌های تبلیغاتی جهان و شیطان بزرگ برای تزلزل روحیه معنویت تلاش می‌کنند ما به کمک خداوند و به کوری چشم استکبار هر ساله برنامه‌های معنوی خود را در سال تحصیلی  جدید برای دانشجویان خود ارتقا می‌دهیم.

جانشین فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که بار سنگین مسئولیت معنویت پروری نیروهای ارتش بر دوش آنهاست قدردانی و تشکر می‌کنم توجه به آموزش‌های نظامی پیشرفت بسیاری کرده است و آموزش‌های معنوی نیز پا به پای این آموزه‌ها ادامه پیدا می‌کند.

امیرعبدالرحیم موسوی تصریح کرد: همه کسانی که لباس ارتش اسلام را به تن می‌کنند خود را برای جانبازی در راه آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران آماده می‌کنند.

جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: امنیت و سلامتی دو نعمت بزرگ خداوند می‌باشد که تا زمانی که از بین نرفته‌اند انسان‌ها قدر آن را نمی‌دانند امروز می‌بینیم که همه دنیا به ویژه منطقه غرب آسیا در آتش و آشوب می‌سوزد اما در این منطقه بلوازده، ایران جزیره ثبات و امنیت است ما این امنیت را مدیون شهدای انقلاب هستیم که جان خود را نثار کردند، ما این امنیت را مدیون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب هستیم که این کشتی را در این دریای طوفان زده هدایت می‌کنند و بر قله افتخار فرود آوردند.

همچنین در پایان این مراسم از تعدادی دانش آموختگان دانشگاه افسری تجلیل بعمل آمد. 
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا