بازگشت ناوگروه سی و پنجم نداجا/ اعزام ناوهای جماران و بوشهر به آب‌های آزاد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازگشت ناوگروه سی و پنجم نداجا/ اعزام ناوهای جماران و بوشهر به آب‌های آزاد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش، از بازگشت ناوگروه سی و پنجم نداجا تا اواخر این هفته خبر داد و گفت: سی و ششمین ناوگروه این نیرو متشکل از ناو بوشهر و ناوشکن جماران به آب‌های آزاد اعزام می‌شو‌ند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به تاثیرگذاری حضور ناوگروه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد، اظهار داشت: ناوگروه سی و پنجم نیروی دریایی ارتش تا پایان این هفته وارد آب‌های سرزمینی می‌شود.

وی افزود: سی و ششمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پیش از ورود ناوگروه سی و پنجم، مأموریت خود را آغاز خواهد کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ناوگروه سی و ششم از ناو لجستیک "بوشهر" و ناوشکن "جماران" تشکیل می‌شود.

ناوگروه سی و پنجم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناو پشتیبانی "بندرعباس" و ناوشکن "الوند" بود که اوایل تیرماه ماموریت خود را آغاز کرد؛ این ناوگروه پس از ۹۰ روز دریانوردی، این هفته به آب های سرزمینی باز می‌گردد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مأموریت ناوگروه‌های ایرانی در آب‌های آزاد را تأمین امنیت خطوط کشتیرانی، مبارزه با تروریست دریایی و به اهتزاز در آوردن پرچم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

گفتنی است ناوگروه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای تدابیر فرمانده معظم کل قوا در آب‌های آزاد جهان همچون هندوستان، سریلانکا، خط استوا، جزایر اندونزی، تنگه مالاکا، دریای چین، اقیانوس آرام، کانال سوئز، خلیج عدن، تنگه باب‌المندب، دریای سرخ، دریای مدیترانه و اقیانوس هند شمالی و جنوبی حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا