بازدید وزیر دفاع از ناوشکن‌های سهند و سینا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازدید وزیر دفاع از ناوشکن‌های سهند و سینا

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه فرمانده نیروی دریایی ارتش از مراحل ساخت ناوشکن‌های سهند و سینا که نمادی از اقتدار و مصداق شعار "ما می توانیم" است، بازدید کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از مراحل ساخت ناوشکن‌های سهند و سینا در بندرعباس دیدن کرد.

این شناورها در کلاس جماران یک و با توان تخصصی مهندسان ایرانی دردست ساخت هستند و ساخت آنها از سال 89 در قالب طرح موج آغاز شده است.

با وجودی که آمریکا و سایر کشورهای غربی سعی در تحریم ایران و مسدود ساختن تلاش های کشور در جهت رسیدن به رشد علمی و ساخت تجهیزات نظامی و پزشکی و هسته ای را داشتند اما این سال ها با ساخت و طراحی ده ها شناور، زیر دریایی، موشک و تجهیزات نظامی بار دیگر ایران نشان داد که توان ملی زیر بار هیچ تحریمی خم نخواهد شد.

همانگونه که در دوران دفاع مقدس با همه توان در مقابل ابرقدرت های جهانی و منطقه ای ایستاد و دشمن را مایوس کرد، امروز نیز با گذشت 28 سال از جنگ تحمیلی کشور در عرصه های علمی و نظامی بار دیگر شعار ایستادگی و عزت و "ما می توانیم" را زنده کرده است.

سردار دهقان در بازدید از کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، طی سخنانی گفت: روزآمدی و استفاده از فناوری‌های جدید با بهره‌گیری از مهندسی ایرانی از ویژگی‌های محصولات کارخانه‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.

وی افزود: امروز نیروی دریایی ارتش یکی از مهمترین تامین‌کنندگان تجهیزات، تسلیحات و ادوات نظامی برای دفاع از مرزهای کشورمان است.

وزیر دفاع به توان دفاع دریایی اشاره کرد و گفت: روحیه خوداتکایی، ولایت‌مداری و علم‌اندوزی از ویژگی‌های کارکنان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.

سردار دهقان همچنین در ادامه این سفر، از اسکله زیرسطحی و مراحل تعمییرات اساسی زیردریایی کلاس غدیر هم بازدید کرد.

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جریان این بازدید گفت: توان ساخت ناوشکن در کشورمان با ناوشکن جماران آغاز شد و اکنون ناوشکن جماران 3 که به لحاظ تجهیزات دفاعی از ناوشکن جماران یک پیشرفته‌تر است، در بندرعباس مراحل پایانی ساخت را می‌گذارند.

وی افزود: هدف‌گذاری نیروی دریایی ساخت همه تجهیزات مورد نیاز برای دفاع دریایی در کشور است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا