حوزه رسانه و فضای مجازی خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و غرب است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حوزه رسانه و فضای مجازی خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و غرب است

 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: داعش سرباز و پیاده نظام آمریکاست اما همانطور که می‌بینیم رسانه‌های غربی در راستای منافع خود، حقایق را وارونه جلوه می‌دهند، همچون مسئله یمن که امروز مورد تبلیغات سوء جبهه غرب قرار گرفته است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشنقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، "مسعود بصیری" رئیس سازمان بسیج رسانه در اولین دوره طرح ولایت این سازمان که بمدت دو روز در اردوگاه امام سجاد علیه السلام نیاوران برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز حوزه رسانه و فضای مجازی خط مقدم مقابله با استکبار جهانی و غرب است.

وی با اشاره به اینکه جبهه استکبار سرمایه سنگینی را در حوزه رسانه تدبیر کرده است، افزود: غرب از کارشناسان مختلف فرهنگی و روانشناسی جهت ایجاد غفلت در افراد استفاده می‌کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه با بیان اینکه اسلام خواهی و خداجویی در میان ملت‌های مختلف به ویژه مسلمانان جهان در حال رشد و نمو است، افزود: جبهه غرب هنگامی که با موج حقیقت طلبی و خداجویی و اسلام خواهی مواجه شد تنها راه مقابله با این جریان عظیم فرهنگی را در ایجاد غفلت و انحراف دید تا از این طریق جلوی این موج عظیم را سد کند.

بصیری با اینکه محصولات فرهنگی دشمن برخلاف واقعیت‌های موجود در سطح جهان است، خاطر نشان کرد: هیچگاه نباید نظام غربی را از دریچه هالیوود و سینما مشاهده کرد چرا که دشمن از این طریق القائات خود را به عنوان یک ارزش در ذهن مخاطب تثبیت می‌کند.

وی افزود: یکی از واقعیت‌هایی که با آن مواجه هستیم پیدایش گروه تروریستی داعش است که می‌خواهند آن را محصول تفکر اسلامی معرفی کنند در حالی که به واقع داعش سرباز و پیاده نظام آمریکاست اما همانطور که می‌بینیم رسانه‌های غربی در راستای منافع خود، حقایق را وارونه جلوه می‌دهند همچون مسئله یمن که امروز مورد تبلیغات سوء جبهه غرب قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: خبرنگاران پیامبران حقیقتند پس باید حقایق را بدون کم و کاست به دنیا مخابره کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا