انس با قرآن در ارتش به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 
 
 معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه در راستای تحقق خواسته‌های رهبری معظم در حوزه حفظ قرآن گام برمی‌داریم تصریح کرد: امروز انس با قرآن در سطح ارتش به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش   به نقل ازخبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی نسب معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش  در اختتامیه پانزدهمین مسابقات قرآنی بانوان شاغل در ارتش و خانواده‌های کارکنان آجا اظهار داشت: یکی از اولویت‌های فرهنگی ما توجه به مباحث قرآنی است که باید همواره به آن توجه ویژه داشته باشیم.

وی افزود: برابر تدابیر ابلاغی رئیس‌ سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ما مسابقات قرآنی را در سطوح مختلف این سازمان برگزار کردیم که این دوره مخصوص خواهران شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش است.

معاون فرهنگی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی با بیان این‌که «در این دور از مسابقات شاهد رشد کمی و کیفی مسابقات، حضور چهره‌های جدید و برگزاری مسابقات برای افراد زیر 15سال بودیم» اظهار کرد: با برگزاری مسابقات به دنبال ایجاد انگیزه و انس بیشتر افراد با این کتاب آسمانی هستیم.

صالحی نسب با تاکید بر اینکه در راستای تحقق خواسته‌های رهبری معظم در حوزه حفظ قرآن گام برمی داریم تصریح کرد: امروز انس با قرآن در سطح ارتش به یک جریان فرهنگی تبدیل شده است و ما باید از فضای مجازی و مجتمع‌های فرهنگی برای حفظ قرآن و کاربرد مفاهیم قرآنی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا