نهادینه شدن فرهنگ قرآنی درخانواده‌هاهجمه‌های دشمن راخنثی می‌کند/رزمایش فداییان حرم ولایت اقتدارنشان

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: از مهمترین الزامات بسترساز مقاومت و ایستادگی، مانوس شدن با قرآن و فرهنگ قرآنی است و این فرهنگ باید در خانواده‌های ما نهادینه شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید «محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در اختتامیه پانزدهمین مسابقات قرآنی خانواده های کارکنان آجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر خانواده‌های ما با فرهنگ قرآنی مانوس شوند می‌توانند با عزت و فهم کامل دربرابر سلطه گران ایستادگی کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور قرقیزستان گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: "تنها راه دفع شرّ استکبار و سلطه گران ایستادگی، مقاومت و وحدت کشورهای اسلامی است که تحقق آن نیاز به الزاماتی دارد، و از مهمترین مولفه‌های آن وحدت آحاد مردم است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه یکی مولفه‌های مقاومت، اقتدار و افزایش توان نیروهای مسلح است، افزود: از مهمترین الزامات بسترساز مقاومت و ایستادگی مانوس شدن با قرآن و فرهنگ قرآنی است، که این فرهنگ باید در خانواده‌های ما نهادینه شود.

وی افزود: تلاش ما براین است تا در راستای تدابیر مقام معظم رهبری به خانواده‌های نیروهای مسلح توجه خاصی داشته باشیم و تاکنون در این رابطه 35 دوره مسابقات قرآنی را بین پایوران وبرادران وظیفه برگزار کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام‌ آل هاشم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های این سازمان جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: برای خواهران شاغل در ارتش و همسران و فرزندان کارکنان مسابقات ویژه‌ای برگزار می‌کنیم، زیرا معتقدیم این فعالیت‌ها می‌توانند خانواده‌های ما را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن بیمه کند.

وی افزود: همچنین در سطح دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش نیز جشنواره‌های قرآنی و حدیثی را  به طور متناوب برگزار می‌کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص رزمایش فداییان حریم ولایت گفت: این رزمایش بیانگر قدرت و اقتدار نیروی هوایی بود که به بهترین نحو انجام شد. اقتدار نیروی هوایی در واقع اقتدار ارتش و نیروهای مسلح و کشور ایران است.

حجت‌الاسلام‌ آل هاشم افزود: دشمنان وقتی که این قدرت و اقتدار را در قالب رزمایش می‌بینند دیگر جرات لفاظی و برخورد نظامی را نخواهند داشت.

وی در پایان گفت: الحمدالله نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج همه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و آماده‌اند و این آمادگی فکر تجاوز را از دشمن گرفته است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا