انهدام پهپادهای هدف با موشک‌های هوا به هوا/ پرواز تاکتیکی پهپادهای نهاجا بر فراز منطقه عمومی رزمایش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

انهدام پهپادهای هدف با موشک‌های هوا به هوا/ پرواز تاکتیکی پهپادهای نهاجا بر فراز منطقه عمومی رزمایش

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::سخنگوی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت گفت: در رزمایش فدائیان حریم ولایت عملیات رزم هوایی با استفاده از هواپیماهای میگ 29 و اف 14، جابجایی و هلی برن نیروها توسط هلی‌کوپترهای شینوک و عملیات سوخت‌گیری هوایی از طریق هواپیماهای بوئینگ 747 و 707 انجام شده است.

امیر روزخوش سخنگوی پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش گفت: پهپادهای نیروی هوایی روز گذشته عملیات شناسایی را در منطقه عمومی رزمایش انجام دادند.

وی افزود: امروز نیز پهپادهای تاکتیکی این نیرو بر فراز منطقه هدف و منطقه عمومی رزمایش ماموریت عملیاتی خود را به اجرا می‌رسانند.

روزخوش تصریح کرد: بعد از ظهر امروز مقرر است پهپادهای هدف در منطقه رزمایش با موشک‌های هوا به هوا که از طریق جنگنده‌های این نیرو شلیک می‌شوند مورد اصابت قرار گیرند. در صورت عدم حضور پهپاد هدف، با استفاده از هواپیمای اف 5 هدف TDU با موشک هوا به هوا مورد اصابت قرار می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی موشک‌ها و راکدهای استفاده شده در این رزمایش بهینه سازی شده و ارتقا یافته‌‌اند.

شایان ذکر است در رزمایش فدائیان حریم ولایت عملیات رزم هوایی با استفاده از هواپیماهای میگ 29 و اف 14، جابجایی و هلی برن نیروها توسط هلی‌کوپترهای شینوک و عملیات سوخت‌گیری هوایی از طریق هواپیماهای بوئینگ 747 و 707 انجام شده است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا