آزمایش موشک‌های بهینه‌سازی شده هوا به هوا در رزمایش فدائیان حریم ولایت نهاجا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امیر برخور

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از آزمایش موشک‌های بهینه‌سازی شده هوا به هوا در رزمایش نهاجا خبر داد و گفت: در پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت از تمامی موشک‌هایی که تاکنون داشته‌ایم اعم از موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح استفاده می‌کنیم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری تسنیم  امیر سرتیپ علیرضا برخور دقایقی پیش با بیان "با رصد اطلاعاتی و عملیاتی و با تحلیل اطلاعات و داده‌ها، پدافند غیرعامل را در طول رزمایش به نمایش خواهیم گذاشت" به موضوع جنگ الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مباحث اصلی ما در این رزمایش بحث جنگ الکترونیک است که هم در زمان رزمایش و هم در زمانی که بحث اصلی ما جنگ الکترونیک است، توسط هواپیماهای شکاری و هواپیماهای جنگال (هواپیماهای مخصوص جنگ الکترونیک) این نقش ایفا خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در این رزمایش آزمایش تسلیحات بهینه‌سازی شده را خواهیم داشت. همچنین یکی از اهداف این رزمایش ایجاد عملیات غیر‌وابسته است.

وی با اعلام اینکه در این رزمایش از پایگاه‌های شمال، شمال‌غرب و سه پایگاه مرکزی به‌همراه پایگاه‌های جنوب و جنوب غرب کشور استفاده خواهد شد، افزود: تمام مراحل این رزمایش از آغاز تا پایان توسط کارشناسانی از ستادکل نیروهای مسلح مورد ارزیابی قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت آن شناسایی می‌شود.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش از به‌کارگیری مهمات جنگی در روز آخر رزمایش خبر داد و گفت: در پنجمین رزمایش فدائیان حریم ولایت از تمامی موشک‌هایی که تاکنون داشته‌ایم اعم از موشک‌های هوا به هوا و هوا به سطح، استفاده می‌کنیم. همه این موشک‌ها هم به‌لحاظ دقت و هم به‌لحاظ بُرد، بهینه‌سازی شده ارتقا یافته‌اند.

انتهای پیام/آ*

R41346/P41362

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا