افزیش 52 درصدی آثار نویسندگان ارتش با ارئه 460 عنوان کتاب

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: در پنجمین همایش اندیشه و قلم در بخش ارائه آثار، نویسندگان ارتش 460 عنوان کتاب را در 12 رشته به دبیرخانه این همایش ارسال کردند؛ که میزان رشد این آثار نسبت به دو سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در پنجمین همایش «اندیشه و قلم ارتش» که در محل این سازمان برگزار شد، با بیان اینکه قلم رازدار بشر و خزانه‌دار علوم و همچنین جمع‌آوری کننده اعصار است، اظهار داشت: گردش قلم در صفحه کاغذ سرنوشت بشر را رقم می‌زند و گذشته و آینده را به هم ارتباط می‌دهد.

وی افزود: اگر در قرآن به قلم سوگند خورده می‌شود این نشان از اهمیت و ارزش قلم است؛ زیرا همواره به مهم‌ترین چیزها قسم یاد می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه به تشریح اهداف برگزاری این همایش پرداخت و گفت: از مهترین اهداف همایش، شناسایی فرهیختگان و اهل قلم حاضر در ارتش و همچنین غیرنظامیانی است که دارای آثار مرتبطی با ارتش هستند.

حجت‌الاسلام آل هاشم هدف دیگر همایش را شناسایی مراکز انتشاراتی مرتبط با ارتش، و گردآوری آثار اهل قلم جهت ارائه به علاقه‌مندان عنوان کرد.

وی افزود: این همایش در ابتدا هر چهار سال یک بار برگزار می‌شد؛ اما به واسطه اقبال نویسندگان ارتش، هر دو سال یک بار برگزار می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بیان کرد: در پنجمین همایش اندیشه و قلم در بخش ارائه آثار، نویسندگان ارتش 460 عنوان کتاب را در 12 رشته به دبیرخانه این همایش ارسال کردند؛ که میزان رشد این آثار نسبت به دو سال گذشته 52 درصد افزایش یافته است.

حجت‌الاسلام آل هاشم تقدیر از خانوداه‌های نویسندگان ارتش را یکی دیگر از اهداف همایش برشمرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا