جشنواره حدیث گفتمان غالب نیروهای مسلح است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

جشنواره حدیث گفتمان غالب نیروهای مسلح است

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش گفت: طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری امروز جشنواره حدیث در کنار فعالیت‌های قرآنی به عنوان یک جریان فرهنگی و گفتمان غالب نیروهای مسلح مطرح است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    دفاع پرس، حجت الاسلام صالحی نسب معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ششمین جشنواره حدیث آجا با اشاره به فعالیت های فرهنگی این مجموعه اظهار کرد: برگزاری جشنواره های حدیث در کنار دیگر فعالیت های قرآنی یکی از ابتکارات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش محسوب می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ها نشر و اشاعه کلام و فرهنگ اهل بیت به عنوان چراغ هدایت در میان افراد جامعه به ویژه نظامیان است.  

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با ارائه آماری از نفرات شرکت کننده در این جشنواره اظهار کرد: تعداد 6 هزار و 145 نفر از کارکنان ارتش کشور در ششمین دوره از جشنواره حدیث شرکت نمودند که هر کدام یک از این افراد در مرحله مقدماتی 120 حدیث را حفظ کردند.

وی با بیان این که در این دوره از مسابقات 136 نفر به مرحله پایانی راه یافته اند، تصریح کرد: افرادی که به مراحل نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کرده اند. در مجموعه 401 حدیث را از کتاب "منتخب المیزان الحکمه" به همراه متن عربی حفظ نمودند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان ششمین جشنواره حدیث آجا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا