به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم/

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم/ تا پایان سال رزمایش بزرگ دریایی برگزار خواهیم کرد

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::سیاری با اشاره به حضور ناوگروه روسی در سواحل کشورمان گفت:‌ ما به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم و این گام مؤثری در توسعه دیپلماسی جمهوری اسلامی و نقش مؤثری در برقراری امنیت دارد.
 

به گزارش   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس، امیر حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه ششمین جشنواره حدیث ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری و سال آینده ناوهای موشک‌انداز جدیدی به این نیرو الحاق خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به ناوگروه سی و پنجم نداجا گفت: ناوهای الوند و بندرعباس که مأموریت خود را اول تیرماه آغاز کردند هم اکنون در خلیج عدن هستند و اخیراً سه روز در بندر سلاله پهلو گرفته بودند و در ادامه مأموریت خود تا دریای سرخ می‌روند و برمی‌گردند.

سیاری با بیان اینکه رزمایش‌های تخصصی در طول سال داریم، گفت: یک رزمایش بزرگ دریایی نیز تا پایان سال برگزار خواهیم کرد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سؤالی در خصوص تهدید نظامی اوباما مبنی بر نابودی ارتش ایران گفت:‌ ما فقط به آن لبخند می‌زنیم.

سیاری با اشاره به حضور ناوگروه روسی در سواحل کشورمان گفت:‌ ما به دنبال برقراری دیپلماسی با نیروهای دریایی کشورهای دوست هستیم و این گام مؤثری در توسعه دیپلماسی جمهوری اسلامی و نقش مؤثری در برقراری امنیت دارد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا